چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود؟

نظرسنجی درباره بازیکنانی که بیشترین شانس را برای برنده شدن توپ طلا دارند، برگزار شد و طبق آن بازیکنی که بیش‌ترین شانس برای توپ طلای جدید را دارد، مشخص شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، سایت فوتبالی فارفوتی با برگزاری یک نظرسنجی درباره اینکه کدام بازیکن بیشترین شانس را برای برنده شدن توپ طلا دارد، برگزار کرد که طی آن لیونل مسی با داشتن بیش‌ترین شانس در رتبه اول قرار گرفت.

۱ لیونل مسی / ۷۱ درصد

چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود؟

ابر ستاره آرژانتینی تا کنون هفت بار برنده توپ طلا شده است که اولین آن در سال ۲۰۰۹ بود که بعد از آن سه سال بعدش را به صورت متوالی پیروز بود. او حالا بعد از درخشش در تیم ملی آرژانتین و قهرمانی جام جهانی، بدنبال هشتیمن توپ طلای خود می‌گردد.

۲-ارلینگ هالند/ ۱۴ درصد

چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود؟

دومین نفری که بیش‌ترین امتیاز را در اختیار دارد ستاره این روزهای منچستر سیتی است که به خوبی در حال درخشش است؛ ارلینگ هالند با داشتن ۱۴ درصد امیتاز و با اختلاف چشمگیری دومین نفری است که انتظار می‌رود توپ طلا را برای خود کند. هالند تاکنون برنده جایزه توپ طلا نشده است و این اولین بار است که حتی ممکن است کاندیدای توپ طلا شود.

۳- کریم بنزما / ۵درصد

چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود؟

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید که آخرین برنده توپ طلاست حالا بعد از عملکرد خوب مجددش در رئال مادرید، دوباره احتمال می‌رود که توپ طلا را برای دو بار پیاپی ببرد و بهترین فوتبالیست سال شود.

۴- کیلیان امباپه / ۳درصد

چه کسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شود؟

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریس هم با کسب ۳ درصد آراء در رده چهارم شانس کسب توپ طلا قرار گرفت؛ امباپه نیز مانند هالند تاکنون موفق نشده است که پیروز این جایزه مهم فوتبالی شود.

به گزارش ایسکانیوز، توپ طلا از سال ۱۹۵۶ توسط مجله ورزشی فرانس فوتبال به بازیکنی که بهترین عملکرد را داشت، اهدا می‌کرد؛ بعدها فیفا به عوامل اهدا کننده این جایزه اضافه شد و برچسب بهترین فوتبالیست سال را نیز به برنده توپ طلا چسابند.

لیونل مسی با بردن ۷ توپ طلا، دارنده بیشترین توپ طلا است و از این نظر یک رکورددار است، همچنین در پشت سر او کریستاینو رونالدو با ۵ توپ طلا در رده دوم ایستاده است؛ رونالدویی که کم‌تر کسی احتمال می‌دهد حتی کاندیدای توپ طلای ۲۰۲۳ شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
      25 8
      مسی واقعا حقشه
    • حسین IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      6 7
      مسی بهترینه
    • منچستر سیتی و بایرن مونیخ IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      3 0
      منچستر سیتی و بایرن مونیخ
    • کر بختیاری IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
      10 6
      به مسی ندن نامردیه ،،،حق مسی هستش