استقامت استقلال و سماجت نساجی / ۲ رقیب قدیمی در نیمه‌ نهایی به مصاف هم می‌روند

رقابت استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی بسیار حساس و پراهمیت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، استقلال تهران امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف نساجی خواهد رفت تا شاید با پیروزی بتواند ناکامی خود را در لیگ برتر جبران کند.

آبی‌ها که از سوم شدن در لیگ، مشکلات مدیریتی و حذف از آسیا زخمی هستند و بدنبال التیام زخم خود سخت بدنبال شکست نساجی و صعود به فینال هستند، فینالی که حتی ممکن است تبدیل به دربی شود. دربی حذفی که احتمالش کم نیست. شیث رضایی، کاپیتان اسبق قرمزها در این باره به ایسکانیوز، گفت: اگر فینال جام حذفی دربی باشد، بازی جذابی را شاهد خواهیم بود اما به شرطی که عادلانه باشد و جام را به استقلال ندهند!

پاداش ویژه فینال در انتظار بازیکنان استقلال

در مقابل استقلال، با نساجی روبرو هستیم که حال چندان مساعدی ندارد؛ نساجی از پنج بازی آخر خود سه بازی را شکست خورده و یک تساوی و یک پیروزی بدست آورده که در این پنج بازی ۱۰ بار دروازه‌اش باز شده است.

کارلوس هرناندز، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به خبرنگاران گفته بود: می‌خواهیم مثل فصل گذشته استقلال را شکست بدهیم و همان داستان دوباره تکرار شود و به فینال برسیم.

اشاره سرمربی نساجی به بازی یک چهارم نهایی مسابقات حذفی سال گذشته است که نساجی در ضربات پنالتی، استقلال را شکست داد و تا فینال رفت و در آن‌جا با شکست آلومینیوم، قهرمان جام حذفی شد. 

اگر به سراغ پنج بازی رو در روی آخر دو تیم برویم با برتری آماری استقلال روبرو می‌شویم: دو بازی به نفع آبی‌ها تمام شده و سه بازی به تساوی کشیده؛ نساجی در ۹۰ دقیقه موفق به شکست استقلال نشده است.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در خصوص رقابت با نساجی گفت: شرایط مالی ما فاجعه است اما با همین وضعیت هم باید نساجی را ببریم و به فینال جام حذفی برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، استقلال با شکست تراکتور، ملوان و پارس جم به نیمه نهایی رسید و در آن سمت نساجی با پشت سر گذاشتن فجر سپاسی، آلومینیوم و پیکان برای فینال می‌جنگد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =