صنعت و دانشگاه با علم رباتیک به هم نزدیک می‌شوند

نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با موسس شرکت الکتروکویر با هدف تقویت تعامل و ارتباط موثر دانشگاه و صنعت بویژه در زمینه استفاده از دانش رباتیک در صنایع استان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور محمد مهدی فنایی، کارآفرین برتر ایران و موسس شرکت الکتروکویر یزد و محمدرضا دهقانی اشکذری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به همراه معاون پژوهشی و فناوری، مدیران و مسئولان دانشگاه نشستی در شرکت انرژی کویر پایا واقع در منطقه ویژه اقتصادی یزد برگزار شد.

محمد مهدی فنایی با اشاره به عملکرد هر کسب و کار به تعامل با مشتریان بستگی دارد اظهار کرد: با شدت گرفتن رقابت بین شرکت ها در مشتری یابی برای محصولات و خدمات در دنیای رقابتی امروز، دغدغه شرکت‌ها مشتریان جدید نیست بلکه باید مشتریان قبلی را حفظ و با آنان تعامل برقرار کرد.

کار آفرین برتر ایران و موسس شرکت الکترو کویر یزد با بیان این که تعامل تنها به مشتری ختم نمی شودبا رقیب هم می‌توان تعامل داشت ادامه داد: بزرگترین رقیب، شاید بهترین دوست شما است.

وی ضمن توصیه به داشتن اخلاق حرفه‌ای اظهار داشت : هرگز کسب و کار مشابه خود را خراب نکنید، در عوض بهتر است با او همکاری کرد.

در ادامه محمدرضا دهقانی اشکذری، با اشاره به سابقه ۱۸ ساله درخشان رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد در عرصه های ملی و بین المللی اشاره و اعلام کرد: زمان آن فرارسیده که بین صنعت و دانشگاه ارتباط برقرار و در این ارتباط صنعت با استفاده از دانش فنی و تجربه بالای دانشگاه در سطح کشور رشد خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به نقش چشمگیر شرکت الکتروکویر در تحول صنعت استان اعلام کرد: دانشگاه آزاد استان با بیش از ۱۰ واحد دانشگاهی و همچنین مجتمع های آموزشی سما از دوره ابتدایی بذر فرهنگ کارآفرینی و مهارت پروری را در نهاد کودکان، نوجوانان و جوانان پرورش داده است.

در ادامه اعضای تیم رباتیک دانشگاه به سرپرستی محمدرضا جناب زاده به منظور شناسایی نیازهای این صنعت از کارخانه الکتروکویر بازدید و با مدیران آن مذاکره کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1184547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =