۱۱۰۰ جهادگر تبیین در دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند

رئیس سازمان بسیج اساتید از حضور هزار و ۱۰۰ جهادگر تبیین در دانشگاه‌ها خبر داد، و گفت: اساتید بسیجی باید جهاد تبیین و امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید صبح امروز در مراسم روز ملی بسیج اساتید که در دانشگاه تهران با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حسین سلامی فرمانده کل سپاه و برخی اساتید دانشگاه و اعضای بسیج اساتید برگزار شد، گفت: استاد بسیجی پیرو شهید چمران رسالت عظیمی دارد، در جنگی که ما با آن مواجه بودیم جنگ ترکیبی بود و هدف اصلی آنان دانشگاهیان و جوانان بودند. در این برهه استاد بسیجی باید جهاد تبیین و امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار دهد.

حمایت بسیج اساتید از پایان‌نامه‌ها تا سقف ۸ میلیون تومان/ مسکوت ماندن آیین‌نامه پیشنهادی ارتقای اساتید در شورای عالی انقلاب فرهنگی

وی ادامه داد: اساتید بسیجی در اغتشاشات اخیر در دانشگاه‌ها و در سر کلاس‌ها در برگزاری جلسات تبیین پیشگام بودند و نتیجه آن تشکیل جهادگران تبیین شد و اکنون ۱۱۰۰ جهادگر تبیین در دانشگاه‌های کشور در صحنه هستند.

وی تصریح کرد: کمک به اعتلای حکمرانی از دیگر مواردی است که بسیج اساتید آن را پیگیری می‌کند که منجر به تشکیل قرارگاه ارتقا نظام حکمرانی کشور شده است و ۲۰ شورای تخصصی در این رابطه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: هدف دشمن از درگیر کردن دانشگاه‌ها جلوگیری از پیشرفت کشور است و استاد بسیجی خود را متعلق به دانشگاه می‌داند و در جهت پیشرفت کشور و آموزش عالی تلاش می‌کند و نتیجه آن اکنون اندیشکده های حکمرانی آموزش عالی است که به دنبال منویات  مقام معظم رهبری در آموزش عالی است.

مردانی خاطرنشان کرد: عقدنامه با مراکز تحقیقاتی، تشکیل جبهه علمی و فرهنگی، امر به معروف مسئولان و حکمرانان و رصد هوشمندانه، نقد منصفانه، حمایت حکیمانه از دیگر راهبردهایی است که بسیج اساتید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری پیگیری می‌کند. بسیج اساتید خود را موظف می‌داند به حکمرانان و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کمک کند.این ظرفیت آماده ارائه خدمات است و امیدواریم نظام حکمرانی کشور از این ظرفیت استفاده کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =