دولت‌های اسلامی برای جلوگیری از تکرار هتک حرمت به قرآن موضع‌گیری کنند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در بیانیه‌ای اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم در یکی از مساجد شهرک عوریف را محکوم کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اقدام شنیع شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم در یکی از مساجد شهرک «عوریف» در جنوب شهر نابلس را محکوم کرد و در بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به اقدام صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن و توهین به قرآن کریم علام کرد.

کنعانی: کارنامه اسرائیل باید باعث شرم حامیان باشد

در بخش ابتدایی این بیانیه‌ آمده است: رفتار وحشیانه خون خواران عالم، صهیونیست‌های غاصب و شهرک نشین در روستای عوریف به مصحف قرآن و هتک حرمت به قرآن، نشانگر ذات پلید و حقیر و سرشار از رذالت آنان است. موجوداتی که جهالت و سفاهت آنان دیگر بر کسی پوشیده نیست و حتی مورد قبول جامعه یهودیت نیز نیستند.

در این بیانیه‌ تصریح شده است: اشغالگرانی که جنون و خباثت جزو جدایی ناپذیر و همیشگی رفتاری و عملکردی آنان بوده و غیر از اعمال شنیع و هتاکانه انتظار دیگری از آنان نمی‌رود. مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر که با این رفتار بار دیگر ثابت کردند از هیچ اهانتی نسبت به اسلام و مقدسات مسلمانان و شیعیان ابایی نداشته و برای توطئه آفرینی و خیانت و بر هم زدن نظم جهانی در تمام نقاط عالم، پیش گام است.

در این بیانیه‌ مطرح شده است: خودفروختگانی که سالهاست مفتخر به نوکری شیطان بوده و در حمایت کوردلان و تاریک اندیشان عالم از هیچ جنایتی در حق انسانیت فروگذار نکردند؛ بدانند که با ارتکاب این اهانت که نه تنها توهین به اسلام و مسلمانان بلکه توهین به تمام ادیان و کتب الهی است، هر لحظه به استیصال و انحطاط خویش نزدیک‌تر می شوند.

در این بیانیه‌ تاکید شده است: وحوش صهیونیستی بدانند که چراغ پرفروغ و انوار مقدس قرآن و اقیانوس معرفتی و توحیدی و آیات حیات بخش قرآن که کامل‌ترین منبع الهی و هدایت بشریت است با این هتک حرمت‌ها خاموش نخواهد گشت و با ارتکاب این اعمال علاوه بر افزودن انزجار و نفرت مسلمانان نسبت به خویش، رسوایی و جنایتکاری خویش را بارزتر و روحیه افراطی و تاریک خود را بیش از پیش نمایان می‌کنند.

در این بیانیه‌ بیان شده است: غاصبین مفلوک و دین ستیز بدانند عظمت جهانی و گسترش روز افزون معارف قرآن کریم در سایه اراده پروردگار متعال و جان سپاری مسلمانان و شیعیان هرگز غروب نخواهد کرد و این جهان کفر خواهد بود که به ضلالت و افول خواهد رسید.

در بخش پایانی این بیانیه‌ خاطرنشان شده است: اینک از جهان اسلام و تمامی مسلمانان میخواهیم ضمن محکومیت شدید این هتک حرمت با تبلور وحدت و برادری، بار دیگر از دشمنان اسلام و قرآن اعلان برائت نکنید که این وحدت نابودی صهیونیسم را به تعجیل بیندازد. هم چنین از نهادهای بین المللی جهان اسلام و دولت‌های اسلامی خواستار موضع‌گیری رسمی و قاطعانه و اعمال شرایطی جهت ممانعت از تکرار این رفتار دون و شیطانی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =