راه‌اندازی کارخانه تولید پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر در دانشگاه آزاد مشهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به زودی با کمک اساتید سرآمد و با مشارکت آستان قدس رضوی، صاحب کارخانه تولید پلاستیک زیست‌تخریب پذیر خواهد شد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ این طرح صنعتی را عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن مرادی با بیان اینکه در آینده نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به یکی از واحدهای تولید قطعه مبدل خواهد شد، اظهار کرد: یک کارخانه نوآوری در مشهد با همکاری بخش خصوصی ایجاد کرده‌ایم که در این کارخانه قرار است در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ما ۱۰ واحد فناور هم مستقر شوند و تقریبا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود.   

واحدهای زیان‌ده به دانشگاه کارآفرین تبدیل می‌شوند/ افزایش ۲۵ تا ۴۵ درصدی حقوق کارمندان دانشگاه آزاد خراسان رضوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به زودی با کمک اساتید سرآمد و فرهیخته  و با مشارکت آستان قدس رضوی، صاحب کارخانه تولید پلاستیک زیست‌تخریب پذیر خواهد شد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ این طرح صنعتی را عملیاتی کنیم.   

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح تأمین مسکن کارکنان، خاطرنشان کرد: ما در استان خراسان رضوی نسبت به تهیه مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برای اجرای این طرح نیز یک زمین ۲۰۰ هکتاری در اختیار داریم.

مرادی با بیان اینکه مخاطب این طرح بازنشستگان، کارکنان و اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی هستند، تصریح کرد: قرار است در این طرح قیمت تمام شده زمین از متقاضیان دریافت نشود تا هم یک مزیت رفاهی برای همکاران محسوب شود و کسانی هم که در طول خدمت خود نتوانستند صاحب مسکن شوند از این فرصت استفاده کنند.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با بیان اینکه ما به دنبال ساخت خانه‌های ویلایی دو طبقه در این فضا هستیم، اضافه کرد: هزینه ساخت نیز بر عهده متقاضیان است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1187762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =