مراسم جشن ازدواج دانشجویان واحد کرج برگزار شد

مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور دکتر طهرانچی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم جشن ازدواج دانشجویی (۶۰ زوج) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید سلیمانی واحد کرج برگزار شد.

مشارکت ۱۸ دانشگاه در سامانه همرسان ازدواج دانشجویی/ سالانه ۱۵ هزار زوج در برنامه‌های ازدواج نهاد شرکت می‌کنند

دکتر طهرانچی در این مراسم با تبریک ایام عید سعید غدیرخم و آرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان گفت: این مجلس نشان‌دهنده آیات الهی و مراسمی بسیار مبارک است چرا که خداوند در قرآن کریم خلقت زمین و آسمان، شب و روز و زوج‌ها را از نشانه‌های خود عنوان می کند. اینکه بین زوج‌های جوان مودت و رحمت برقرار است، از نشانه‌های الهی است و هرگاه دو جوان را می بینیم، باید ایمانمان به خدا بیشتر شود.

وی ادامه داد: مفاهیم و سنت‌های الهی در زندگی جاری است و یکی از این سنت‌ها، جریان روزی است که قواعد آن با قواعد درآمد متفاوت است. اگر به خدا اعتماد داشته باشیم و به سخن و سنت‌های او توجه کنیم، گشایش درهای رحمت و روزی را خواهیم دید.

لازم به ذکر است در این مراسم که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری البرز، شهردار کرج و دیگر شخصیت‌های استانی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم زاده مسئول نهاد نمانیدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز و دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =