۶ واحد گردشگری در گلستان پلمب شد + جزئیات

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از پلمب ۶ واحد گردشگری در استان به دلیل عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی خبر داد.

 به گزارش اجتماعی ایسکانیوز، محمدجواد ساوری پیش از ظهر سه شنبه سوم مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در دو ماه گذشته ۶ واحد گردشگری شامل یک اقامتگاه بوم‌گردی، دو سفره‌خانه سنتی، دو مزرعه گردشگری و یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم رعایت قانون و خدشه‌دار کردن عفت عمومی پلمب شدند.

ساختمان اداری دیجی‌کالا پلمب شد + عکس

وی با اشاره به این‌که بخشی از چالش‌های گردشگری به دلیل‌عدم نظارت مناسب و کافی است، افزود: در راستای ایجاد خودمراقبتی از تأسیسات و واحدهای گردشگری استان تیم‌های نظارتی با حضور نماینده انجمن‌های تأسیسات گردشگری و کارشناسان اداره‌کل تشکیل به نظارت و سرکشی از واحدهای گردشگری سطح استان می‌پردازند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان بیان کرد: تلاش برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش‌های اجتماعی وظیفه همگانی است و در بسیاری از تأسیسات گردشگری نیز به رعایت و صیانت از این ارزش‌ها تأکید شده است.

ساوری ادامه داد: این اداره کل ضمن پیگیری مستمر حقوق فعالان گردشگری استان، اقدامات لازم برای رفع مشکلات و رعایت قانون در این تأسیسات گردشگری را اجرایی می‌کند.  

وی گفت: گردشگران عزیز می‌توانند در صورت عدم رضایت از ارائه خدمات توسط واحدهای گردشگری با سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات به شماره ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

گلستان ۴۵۲ واحد گردشگری شامل ۲۳ هتل، ۶ هتل آپارتمان، پنج مُتل، ۱۰۱ واحد اقامتی بوم‌گردی، ۲۰۱ خانه مسافر، ۱۴ مهمانپذیر، پنج پانسیون، ۴۴ واحد پذیرایی، ۲۲ سفره خانه سنتی، ۷۵ دفتر خدمات مسافرتی، یک مجتمع تفریحی گردشگری، یک مزرعه گردشگری و چهار موسسه آموزش گردشگر دارد. مجمموع تخت‌های واحدهای گردشگری گلستان هفت هزار و ۳۱۴ تخت در هزار و ۹۲۴ اتاق با ظرفیت پذیرش ۲۴ هزار و ۵۹۵ نفر روز و اشتغال ۲ هزار و ۳۶۰ نفر است

انتهای پیام/

کد خبر: 1191230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =