ورمزیار: وضعیت تیم فوتبال استقلال خوب نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر نکنم نیازی باشد به علی خطیر بگوییم که وضعیت خوب نیست، اما با این حال پیشکسوتان از او حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، صادق ورمزیار در پاسخ به این سوال که وضعیت استقلال را در آستانه آغاز لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: هم اکنون و چند روز مانده به آغاز مسابقات کدام مشکل استقلال حل شده؟ پنجره نقل و انتقالاتی و حساب‌های باشگاه باز شد؟ بازیکنان مورد نظر کادرفنی جذب شدند؟ برخی از دوستان می‌گویند از تیم حمایت کنید، اما چه تغییر مثبتی در استقلال ایجاد شده؟ آیا بازیکن خارجی باکیفیت‌ جذب شد؟ بازیکن تاپی در فصل نقل و انتقالات گرفتیم؟ ورودی و خروجی‌مان چطور است؟ آیا آریا برزگر بمب نقل و انتقالاتی تیم استقلال است؟

بیشتر بخوانید:

بدشانسی ستاره نقل‌وانتقالات استقلال در هفته اول

وی اضافه کرد: فکر نکنم نیازی باشد به علی خطیر بگوییم که وضعیت تیم فوتبال استقلال خوب نیست، اما با این حال پیشکسوتان از او حمایت می‌کنند. باید در یک ماه عملکرد خطیر مشخص و قابل ارزیابی باشد. نمی‌گوییم تمام بدهی‌ها را پرداخت کند، اما حداقل علامتی و نشانه‌ای وجود داشته باشد که ببینیم به سمت رشد می‌رود که باز هم از او حمایت کنیم. حمایت نباید کورکورانه باشد، فردا مردم از ما بازخواست می‌کنند که ما به خاطر شما از مدیریت باشگاه استقلال حمایت کردیم. هنوز نمی‌توانم بگویم خطیر چه کار مثبتی انجام داده است.

مدیران قبلی هم همیشه وعده و وعید می‌دادند

کارشناس فوتبال در مورد اینکه خطیر قول داده تا بازیکن خارجی خوب جذب کند، افزود: مدیران قبلی هم همیشه وعده و وعید می‌دادند. اگر مشکلات دفاعی و بازی‌سازی و خط حمله حل شد آن وقت می‌توان گفت کار مثبتی انجام شده است. اگر بتوانند بازیکن خارجی بگیرند که خیلی خوب می‌شود، با اینکه باز هم استقلال را گرفتار قراردادهای دلاری می‌کنند ولی باز هم عیبی ندارد و تیم ساخته می‌شود. اگر مدیر فقط بیایید و هر بار اعلام کند که خبر خوبی در راه است که نمی‌شود تیم ساخت. چند سال است می‌خواهیم خبر خوب بشنویم.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه تیم‌ استقلال همیشه بزرگ است، بیان کرد: این تیم بدون خریدهای جدید نیز هم اکنون در وضعیت خوبی است. به این دلیل که همه می‌دانند استقلال در این فصل چیزی ندارد و از او انتظار بیشتری نمی‌رود. بر همین اساس یک بار سنگین و مسئولیت از دوش بازیکنان و کادر فنی برداشته می‌شود و نتایج بهتری نسبت به سال قبل گرفته خواهد شد.

به دیدارهای ابتدایی استقلال در لیگ برتر خوش‌بین هستم

ورمزیار در پایان درباره نخستین بازی تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر در آبادان خاطرنشان کرد: قطعاً دیدار با صنعت نفت در آبادان بازی سختی خواهد بود، اما در مورد دیدارهای ابتدایی استقلال در لیگ برتر خوش‌بین هستم و مطمئنم نتایج قابل قبولی خواهد گرفت. اما شاید در بازی‌های بعد دست استقلال را بخوانند و بالطبع کار سخت‌تر شود، چون آنالیزورها به تاکتیک تیمی و تفکرات سرمربیان آگاهی و شناخت پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =