تصادف شاخ به شاخ پژو با موتورسیکلت / ۲ راکب جوان جان باختند

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم از تصادف شاخ به شاخ خودروی پژو با موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه دو نفر راکب موتور سیکلت فوت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم از تصادف شاخ به شاخ خودروی پژو با موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه دو نفر راکب موتور سیکلت فوت شدند.

بیشتر بخوانید:

سقوط کانتینر روی خودروی تیبا در بندر شهید رجایی / راننده جان باخت

حمید رزاقی از حادثه تصادف در رباط کریم خبر داد و اظهار داشت: طی این حادثه متأسفانه دو نفر فوت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: این حادثه شب گذشته و بر اثر برخورد شاخ به شاخ خودروی پژو با یک دستگاه موتورسیکلت که دو راکب جوان حدود ۲۰ ساله داشت به وقوع پیوست.

وی عنوان داشت: در این حادثه موتور سیکلت به صورت خلاف جهت در حرکت بوده، که به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه خودرو پژو برخورد کرد. ️

رزاقی عنوان داشت: در این حادثه هولناک موتورسیکلت به دو نیم تبدیل شد و متأسفانه هر دو راکب موتورسیکلت که کلاه ایمنی به سر نداشتند، به علت شدت جراحات وارده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رباط‌کریم بیان داشت: از همه راکبان موتور سیکلت می‌خواهیم نسبت به ایمنی خود در هنگام استفاده از این وسیله توجه بیشتری داشته باشند و حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =