راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی در استان مازندران/ الگوی آموزش ۷ سال اول مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و متناسب با شرایط روز است

نشست تخصصی سرپرست معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولین دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی مازندران با هدف راه‌اندازی دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی در واحد ساری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی نادی، معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه نظام جدید سازماندهی مدارس سما بر مبنای ساختار معاونت علوم تربیتی و مهارتی خواهد بود، اظهار کرد: استخراج و الگوی تعلیم و تربیت اسلامی با توجه ویژه به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است و ارائه الگوی آموزش "۷ سال اول"، مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و متناسب با شرایط روز خواهد بود. به همین علت، به دنبال استانداردسازی و کیفیت بخشی و کارآمدی نظام آموزشی هستیم. 

بیشتر بخوانید:

موفقیت مدارس تحول‌ خواه در استفاده از روش اسلامی است

  

نادی افزود: پیوند بین عرصه و پایه در این دانشکده ها مهم است و  انتظار ما این است که این دانشکده درست و صحیح کار کند، لذا شاخص انتخاب دانشکده تعداد دانشجو، مدارس،هیئت علمی، رشته و حمایت‌های مسئولین دانشگاه خواهد بود.

معاون علوم تربیتی و مهارتی تصریح کرد: دانشکده‌های تعلیم و تربیت اسلامی با نظام جدید، سازماندهی شده و الگوهای آموزش آن بر مبنای آموزه‌های اسلامی است.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل انتخاب استان مازندران در راه‌اندازی دانشکده تعلیم و و تربیت اسلامی داشتن تعداد مدارس به عنوان عرصه ترویج الگوهاست، که دراین عرصه رویکرد مهارت محور  استادان را بایستی در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/   

کد خبر: 1203263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =