دستگیری ۲۰ سارق خودرو در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۰ نفر سارق دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سرهنگ کاظم صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان خودرو به مدت سه روز در تمامی شهرستان‌های استان با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای با شلیک پلیس در شهرک غرب

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس در این طرح ۲۰ سارق شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات پلیسی متهمان دستگیر شدند که در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به ۳۳ فقره سرقت خودرو در سطح استان اعتراف کردند.

وی با اشاره به تداوم این طرح تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

صادقی به مالکان خودرو و موتورسیکلت توصیه کرد: از پارک خودرو و موتورسیکلت در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کرده و از رها کردن خودرو بدون قفل فرمان، پدال و یا گاهی با گذاشتن سوئیچ بر روی آن پرهیز کنند.

دستگیری یک باند سارق در شهرستان سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان نیز از دستگیری یک باند سارق احشام و موتورسیکلت با کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی شکوهی‌راد، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت احشام و موتورسیکلت در سطح شهرستان سرایان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان سرایان با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی باند ۵ نفر سرقت احشام و موتورسیکلت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی متهمان را طی چند عملیات جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۸ فقره سرقت احشام و موتورسیکلت در سطح این شهرستان اعتراف کردند که سارقان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شکوهی‌راد خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز نیز همواره انتظار می‌رود ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =