آخرین جزییات از انفجار تروریستی کرمان| نام ۲ تروریست داعشی فاش شد / افزایش شمار مجروحان به ۲۸۴ نفر + اسامی

رئیس مرکز اورژانس کرمان با بیان اینکه آمار نهایی مجروحان و شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۹۵ کشته و ۲۸۴ مجروح است گفت: هیچ مشکلی و کمبودی در درمان مجروحان نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان با تسلیت حادثه تروریستی روز گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: در حادثه روز گذشته تعداد زیادی از هموطنان ما مجروح شده و به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید:

فیلم دلخراش از عملیات تروریستی در کرمان

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار شهدای ما از شب گشته تغییری نکرده و افزایش تعداد شهدا را نداشتیم، گفت: آمار شهدای ما ۹۵ نفر است البته آماری که قبلاً اعلام شده بود بیشتر بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: به دلیل اینکه تعدادی از اجساد این حادثه متلاشی شده و برخی از اجساد دو مرتبه شمرده شده بودند و آمار اولیه بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته کسی در بیمارستان‌های ما به شهادت نرسیده است، افزود: آمار نهایی ما تا این لحظه ۹۵ کشته و ۲۸۴ مجروح است.

صابری با بیان اینکه اکثر مجروحان ما تا این لحظه درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند، گفت: البته هنوز تعدادی از مجروحان در بخش‌های ویژه و عادی بستری هستند، تعدادی در لیست عمل قرار دارند و تعدادی در حال عمل هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ادامه درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است و هیچ مشکلی و کمبودی نداریم.

 انفجار تروریستی کرمان

 انفجار تروریستی کرمان

 انفجار تروریستی کرمان

 انفجار تروریستی کرمان

 انفجار تروریستی کرمان

 انفجار تروریستی کرمان

استاندار کرمان: تشییع شهدا فردا انجام می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه آمار قطعی شهدای حادثه تروریستی کرمان ۸۴ نفر است که ۷۰ درصد آنها شناسایی شده‌اند، گفت: تشییع شهدا فردا انجام می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با بیان اینکه تا این لحظه آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مصدوم اعلام شده است، اظهار داشت: آمار اولیه‌ای که روز گذشته از تعداد شهدا اعلام شده بود تغییر کرده است.

فداکار با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه ۱۵ دی‌ماه تشییع می‌شود، افزود: تشییع این شهدا ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان برای تدفین می‌روند و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.

وضعیت امنیتی‌ در کرمان از زبان وزیر کشور

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون وضعیت امنیتی‌ در کرمان آرام است، گفت: علاملان انفجار تروریستی در قبضه قدرت دستگاه‌های امنیتی ایران گرفتار خواهند شد.

احمد وحیدی در حاشیه عیادت از مجروحان انفجار تروریستی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صمیمانه از کادر درمانی بیمارستان‌ها تشکر می‌کنیم که پس از انفجار روز گذشته تعداد قابل توجهی از مجروحان را درمان کردند و ۱۱۱ عمل جراحی بر روی مجروحان انجام شده که کار بسیار ارزشمندی بوده است.

وزیر کشور تصریح کرد: همه کادر درمان بسیج شده‌اند تا سریعا مشکل مجروحان برطرف شود و با حضور و استقرار وزیر بهداشت روند درمان مجروحان به خوبی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امنیتی کرمان، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی شده انجام می‌دهند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بخش اعظم صدمات وارد شده به دلیل ترکش‌ها و ساچمه‌های انفجار بود که به سر عزیزان ما اصابت کرده است، افزود: حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، یک حادثه تلخ، بزدلانه و مزدورانه بوده است.

فرانسه، ایرلند و نروژ حادثه کرمان را محکوم کردند

کشورهای آلمان، فرانسه، نروژ و هلند حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرده اند. وزیر امور خارجه ایرلند انفجار مرگبار و تروریستی امروز (چهارشنبه) در کرمان ایران را بشدت محکوم کرد و آن را یک حمله کورکورانه خواند.
مایکل مارتین، وزیر امور خارجه ایرلند نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «من بمب گذاری امروز در ایران را بشدت محکوم می‌کنم، این یک حمله مذموم و کورکورانه بود.» تروریسم و خشونت هرگز قابل توجیه نیست. من به مردم ایران و کسانی که عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می‌گویم.»

اتحادیه اروپا نیز ساعاتی پیش با صدور بیانیه‌ای این حادثه را محکوم و تصریح کرد که عاملان این رویداد تروریستی باید پاسخگو باشند.

پیام تسلیت دولت و شخصیت‌های عراقی در پی حادثه تروریستی کرمان

دفتر آیت‌الله سید «علی سیستانی» مرجع عالیقدر شیعه در عراق در پی وقوع حادثه تروریستی در کرمان که با شهادت شمار زیادی از هم‌وطنانمان همراه بود، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حادثه تروریستی در استان کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از مردم بیگناه شد، مایه تاسف و تاثر است. ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و عموم مردم ایران، از خداوند منان برای مجروحان شفای عاجل و برای شهدای حادثه رحمت و غفران مسئلت داریم.

دولت عراق نیز این حادثه تروریستی را محکوم و همبستگی خود را با دولت و ملت ایران اعلام کرد.

جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق نیز به نوبه خود پیام تسلیتی صادر کرده و شهادت هم‌وطنانمان در انفجار تروریستی کرمان را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر نیز شهادت جمعی از هم‌وطنمانمان در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری هم در پیام تسلیت خود به این منظور اعلام کرد: شهادت ده‌ها تن از مردم ایران در جنایت تروریستی شنیعی که دشمنان دین و انسانیت در شهر کرمان انجام دادند را به ولی امر مسلمین و ملت مبارز ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

شیخ «مهدی الصمیدعی» مفتی عراقی نیز به نوبه خود شهادت شماری از هم‌وطنانمان در استان کرمان را تسلیت گفت.

وزارت خارجه اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود درباره حادثه تروریستی کرمان را آغاز کرده است

وزیر امور خارجه کشورمان در پی اقدام تروریستی در کرمان تاکید کرد که وزارت خارجه اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را آغاز کرده است.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در پی اقدام تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها نفر از شهروندان ایرانی شد، در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت که ایران اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را در این خصوص آغاز کرده است.

وی نوشت: شهادت ده‌ها نفر از هم‌وطنان عزیزمان در جریان عملیات تروریستی کرمان در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب اندوه و تالم گردید.

وزیر امور خارجه کشورمان توضیح داد: وزارت امورخارجه براساس اطلاعات بدست آمده اولیه از منابع رسمی، اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را از طریق سازمان ملل متحد آغاز کرده است.

آخرین وضعیت مجروحان انفجار از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با تشریح آخرین وضعیت مجروحان انفجار روز گذشته گفت:‌ مریض بدحال دیگر نداریم. بهرام عین‌اللهی در تشریح آخرین وضعیت مجروحان انفجار روز گذشته اظهار داشت: برخی از مجروحان ممکن است خونریزی‌های نهفته‌ای داشته باشند که در حال حاضر علامت‌دار نیست و باید تحت نظر باشند؛ اما به محض اطمینان از سلامت، ترخیص خواهند شد.

وی افزود: برای بستری هیچ یک از مجروحان مشکل کمبود تخت نداشتیم و در استانهای مجاور و کل کشور نیز اعلام آماده باش کردیم.

وزیر بهداشت تصریح کرد: آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به تعداد کافی در کرمان وجود دارد و در صورت نیاز از سایر استانها نیز به کرمان اعزام می‌شود.

 وی اضافه کرد: در مورد گروه‌های خونی O منفی، نیازمندی‌هایی وجود داشت که از سراسر کشور به سوی کرمان در حال ارسال است. همچنین داروهای مورد نیاز به سرعت تامین شده است.

پیام‌های تسلیت تاجیکستان، امارات، هلند و هند به ایران

رئیس جمهور تاجیکستان، وزارت خارجه هلند و وزارت خارجه امارات در پیام‌هایی حادثه تروریستی کرمان را به ایران تسلیت گفتند.

تسلیت امارات به ایران

همچنین کشور امارات حمله تروریستی در شهر کرمان در جنوب ایران که منجر به کشته و زخمی شدن صدها نفر شد را به شدت محکوم کرد.

 وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد که امارات متحده عربی مخالفت شدید خود را از این اقدامات جنایتکارانه ابراز کرده و تمام اشکال خشونت و تروریسم با هدف بی ثبات کردن امنیت و ثبات و برخلاف ارزش‌ها و اصول بشردوستانه محکوم می‌کند.

این وزارتخانه ضمن ابراز همدردی و تسلیت صمیمانه به دولت جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور، به خانواده‌ها و نزدیکان قربانیان این جنایت هولناک را تسلیت گفت و برای همه مجروحان آرزوی بهبودی کرد.

پیام وزارت خارجه هلند به ایران

علاوه بر این وزارت خارجه هلند اقدام تروریستی در کرمان را محکوم کرد. در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: هلند حملات در شهر کرمان در ایران را قویا محکوم می‌کند. آمار بالای جان باختگان و مجروحان، بسیار تکان دهنده است. دل ما با قربانیان و خانواده‌ آن‌ها همراه است.

هند به ایران تسلیت گفت

سخنگوی وزارت خارجه هند نیز در پیامی نوشت: از انفجارهای مهیب در شهر کرمان ایران شوکه و اندوهگین هستیم. در این زمان سخت، ما همبستگی خود را با دولت و ملت ایران اعلام می کنیم. فکر و دعای ما با خانواده های قربانیان و مجروحان است.

پیام رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در امور افغانستان

همچنین رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در امور افغانستان مقیم تهران در پیامی به حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، ضمن ابراز همدردی با دولت و مردم ایران بدلیل حمله تروریستی کرمان، اعلام کرد در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

واکنش زینب سلیمانی به انفجار تروریستی کرمان

زینب سلیمانی گفت: دشمنان بدانند که این شهادت‌ها به مردم ما انگیزه می‌دهد، این خون‌ها بیشتر می‌جوشد و مردم ما بیشتر به میدان می‌آیند.

زینب سلیمانی در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی کرمان با اشاره به هدف خود از حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان و عیادت از مجروحان این حادثه، اظهار داشت: تلاش کردم که در واقع دلجویی از این مجروحان داشته باشم و این کمترین کاری است که می‌توانم در این شرایط برای مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته انجام دهم.

وی ادامه داد: وظیفه ما رسیدگی به مردمی است که با عشق و علاقه به مزار شهید سلیمانی آمده بودند و مورد حمله تروریستی قرار گرفتند؛ وظیفه ما است که به آنها رسیدگی کنیم و هر کاری که از دست ما بر می‌آید برای آنها انجام دهیم.

زینب سلیمانی بیان کرد: دشمنان ما بدانند که اگر این اقدامات را انجام می‌دهند که مردم ما را بترسانند و یا عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی را در دل‌های آنها کمرنگ کنند به تصاویر شب گذشته گلزار شهدای کرمان نگاه کنند که با وجود این اقدامات مملو از جمعیت بود یا به مراسم روز گذشته تهران نگاه کنند که مردم با چه عشق و علاقه‌ای در این مراسم حضور داشتند.

پیام تسلیت شهردار تهران در پی حادثه تروریستی در کرمان

علیرضا زاکانی شهردار تهران طی پیامی شهادت جمعی از هموطنان را که همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور داشتند، تسلیت گفت و برای مصدومان این حادثه تروریستی شفای عاجل از درگاه الهی خواستار شد.

در متن پیام شهردار تهران آمده است:

«فاجعه‌آفرینی دشمنان و بدخواهانِ ملّت امام حسین (ع) در جوار مزار معطّر شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران و یاوران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان را عزادار کرد.

در روزهایی که جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزّه به اوج خود رسیده و شهادت سردار سیدرضی موسوی در دمشق، داغ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس را تازه‌تر کرده است، گمراهان شرور دستان پلیدشان را به خونِ دل‌سپردگان به راه روشن شهدا در دیار کریمان، آغشته ساختند.

بی‌تردید و به اذن الله، عاملان و آمران کوردل این فاجعه ناگوار، طعم تلخ انتقام و مجازات پشیمان‌کننده فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها را به زودی خواهند چشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه جانکاه به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی (حفظه الله) و خانواده‌های معزّز شهدای حادثه تروریستی کرمان، از درگاه لایزال الهی برای شهیدان، رحمت واسعه و علوّ درجات و برای مصدومان عزیز، شفای عاجل را مسئلت دارم.»

‌حضور سردار قاآنی در گلزار شهدای کرمان

‌فرمانده نیروی قدس سپاه دقایقی پیش وارد کرمان شد و بلافاصله به گلزار شهدای کرمان رفت.

بیانیه مولوی عبدالحمید درباره حمله تروریستی کرمان

امام‌ جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی آمده است:

حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، بسیار تکان‌دهنده بود.

این بیانیه می‌افزاید: بنده این عملیات تروریستی را به شدت محکوم می‎ کنم. برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

چین اقدام تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه چین و سفیر این کشور در ایران در پیام‌هایی حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم کردند.

وانگ وِنبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم کرد و ضمن تسلیت به خانواده قربانیان و مجروحان حملات، خاطرنشان کرد چین از تلاش‌های ایران برای حفظ امنیت و ثبات ملی خود قاطعانه حمایت می‌کند. 

همچنین چانگ هوا، سفیر چین در ایران در پیامی اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد.

در این پیام آمده: من صمیمانه به شهیدان و مجروحان حادثه تروریستی کرمان و خانواده های آنها تسلیت عرض می‌کنم. چین به شدت رفتار تروریستی را محکوم کرده و بطور قاطع از تلاش ایران برای حفظ امنیت و ثبات کشور حمایت می‌کند.

انگلیس و سوئیس حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

 انگلیس و سوئد امروز (پنجشنبه) طی بیانیه‌های جداگانه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرده و به مردم ایران تسلیت گفتند. در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است: «بریتانیا بمب گذاری هولناک روز گذشته در کرمان را که باعث کشته شدن تعداد زیادی از ایرانیان شد، محکوم می کند.»

این بیانیه می‌افزاید: ذهن ما همراه خانواده‌های کشته شدگان و مجروحان است و به آن‌ها تسلیت می‌گوییم.

وزارت امور خارجه سوئیس هم با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که این کشور «حملات دیروز در کرمان را به شدت محکوم می کند.»

در ادامه این پیام آمده است: ما از تعداد زیاد کشته‌ها و مجروحان وحشت زده‌ایم. ذهن همراه قربانیان و خانواده های آنهاست.

سایر کشورهای اروپایی نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای، این حادثه تروریستی را محکوم کرده‌اند. اتحادیه اروپا علاوه بر محکوم کردن این حادثه دلخراش تصریح کرده است که عاملان این رویداد باید پاسخگو باشند.

پیام تسلیت بشار اسد برای رهبر انقلاب و رئیسی

بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مناسبت شهادت جمعی از شهروندان ایرانی در حادثه تروریستی کرمان، دو پیام تسلیت به حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران فرستاد.

اسد در این دو پیام تسلیت، همدردی صمیمانه خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران را ابراز کرد و از خداوند متعال برای شهدا طلب رحمت و آمرزش و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

رئیس جمهور اسد تاکید کرد که این حملات تروریستی با هدف وادار کردن مردم ما به دست کشیدن از اصول و منافع خود و ناتوانی در دفاع از حاکمیت و کرامت کشورشان صورت می‌گیرد.

المیادین گزارش داد، اسد در پیام تسلیت خود به رئیس‌جمهور ایران، انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم کرد و گفت: «این حملات تروریستی که غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، بیانگر میزان درماندگی تروریست‌ها و حامیانشان است».

یکی از انفجارها انتحاری بوده است ؛ عامل انفجار مرد است یا زن؟

یک منبع مطلع گفت: انفجار اول مشخص شده انتحاری بوده و دومی نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد آن هم انتحاری بوده است.

یک منبع آگاه گفت: درحالیکه بررسی صحنه در ساعات اولیه انفجار حاکی از عملیات بمب‌گذاری به وسیله بسته‌های انفجاری در کرمان بود اما اکنون با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می‌توان گفت که یکی از انفجارهای تروریستی در گلزار شهدا در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم به احتمال زیاد به همین شیوه بوده است.

به گفته این منبع مطلع انفجار اول مشخص شده انتحاری بوده و دومی نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد آن هم انتحاری بوده است.

وی افزود: عامل انتحاری اول مرد بوده که در نتیجه انفجار تکه تکه شده است و کار شناسایی در دست بررسی قرار دارد.

محل انفجارها به ترتیب در فاصله ۱.۵ کیلومتری و ۲.۷ کیلومتری مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که علت انفجار در این اماکن عدم امکان عبور از گیت‌های بازرسی در آن محدوده بوده است.

اسامی دو تروریست کرمان فاش شد 

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای رسما ۲ عملیات انتحاری در کرمان را برعهده گرفت. داعش در بیانیه خود نوشت:
در بخشی از غزوه «و هر کجا یافتید بکشید.» بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک در ۲ عملیات انتحاری در ایران کشته و زخمی شدند.

دیروز دو برادر «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار رهبر کشته شده خود «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد.

بیانیه حزب‌الله عراق درباره حمله تروریستی امروز به بغداد

حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتارها و نقض حاکمیتی که عراقی‌ها در معرض آن هستند، برای سابقه جنایتکارانه نیروهای اشغالگر آمریکایی عجیب نیست.

مقاومت اسلامی در ادامه بیانیه خود اعلام کرد که درباره نقش خبیثانه آمریکا در عراق و منطقه آگاه است و در تمام مسیر جهادی خود برای مقابله با آن تلاش کرده و همچنان به مقابله با دشمنان برای خنثی کردن نقشه‌های آنها برای به زانو درآوردن ملت سرافراز ما، گرفتن امنیت و غارت ثروت های آن در خدمت منافع آنها در منطقه، ادامه خواهد داد.

۱۲ تن از شهدای کرمان از اتباع افغانستانی بودند

بنا بر اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان ۱۲ تن از شهدای دیروز کرمان از اتباع افغانستانی بودند.

با توجه به اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان ۱۲ تن از شهدای دیروز کرمان از اتباع افغانستانی بودند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

آخرین آمار شهدای مهاجرین
۱_ رضا نورزهی
۲_ محمد قاسم احمدی
۳_ مریم تاجیک
۴_ محمد متین احمدی
۵_ محمدتاجیک هند
۶_ نازنین فاطمه عزیزی
۷_ زهرا فیضی
۸_ نظیفه غفوری
۹_ نعمت الله آچکزهی
۱۰_ لطیفه آچکزهی
۱۱_ معصومه آچکزهی
۱۲_راز گل علیزهی
سازمان ملی مهاجرت به همه خانواده های شهدای اتباع و مهاجرین خارجی این حادثه دردناک تبریک و تسلیت عرض کرده است.

کد خبر: 1214118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =