کارگاه تولید موادشوینده غیربهداشتی در تهران پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از شناسایی و پلمب یک کارگاه تولید موادشوینده تقلبی و غیربهداشتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ خدایی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش ماموران پلیس شهرستان ملارد از فعالیت یک کارگاه تولید موادشوینده تقلبی و غیرمجاز در شهرستان ملارد با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید:

انباری با ۱۵ هزار انواع کالای قاچاق در تهران پلمپ شد

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات اخذ شد، گفت: ماموران انتظامی با مجوز اخذ شده و به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد در محل کارگاه مذکور حاضر شده و اقدام به بازرسی از آن کردند. در جریان این بازرسی متصدی کارگاه هیچگونه مدرکی دال بر اخذ مجوزهای بهداشتی و صنفی لازم در این حوزه ارائه نکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین ماموران در جریان بررسی‌های اولیه متوجه شدند که سه نفر با راه اندازی کارگاهی غیرمجاز، اقدام به تولید انواع مواد شوینده از قبیل مایع ظرفشویی، سفیدکننده، ضدعفونی کننده دست و ... در محل این کارگاه کرده و هیچگونه مجوزی نیز ندارند. همچنین مشخص شد که این افراد در مواردی مواد تولیدی را تحت عناوین و برندهای معروف به فروش رسانده‌اند.

خدایی با اشاره به بازرسی انجام شده گفت: ماموران در بازرسی از این کارگاه تعداد هفت هزار و 800 عدد پودر ماشین، یک هزار عدد مایع ظرفشویی، یک هزار و 350 عدد مایع ظرفشویی و 100 کیسه پودر سدیم فسفات را کشف و ضبط کردند. همچنین کارگاه نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر در این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده در این کارگاه غیرمجاز را دستکم 30 میلیارد ریال برآورد کردند. در ادامه نیز برای هر سه متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =