۴٧ کیلومتر از محورهای روستایی خراسان‌شمالی رسوب برداری و پاکسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهار کرد: طی بارش در هفته گذشته محورهای روستایی شهرستان های اسفراین، فاروج و راز و جرگلان به طول ۴۷ کیلومتر با تلاش راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهار کرد: طی بارش در هفته گذشته محورهای روستایی شهرستان های اسفراین، فاروج و راز و جرگلان به طول ۴۷ کیلومتر با تلاش راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی گفت: در این مدت، عملیات رسوب برداری در محورهای روستایی شهرستان اسفراین به طول ۱۵.۵ کیلومتر در محورهای روستایی شهرستان راز و جرگلان به طول ۲۴ کیلومتر و در محورهای روستایی شهرستان فاروج به طول ۷.۵ کیلومتر اجرا شده است.

محمد مشتری، تنقیه ۲ دستگاه پل را از دیگر اقدامات راهداران طی بارش اخیر ذکر و اظهارکرد: همچنین رادیه و برید و دستک ۲ دستگاه پل در راز، یک دستگاه پل در جرگلان و یک دستگاه پل در غلامان خسارت دیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به کمک رسانی راهداران به ۳ دستگاه خودرو در شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: طی عملیات رسوب برداری در محورهای یاد شده ۳۳ راهدار و ۲۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به کارگیری شد.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1230320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =