فرمانده سپاه کربلا مازندران به شوراهای شهر و روستا هشدار داد

سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران بر خدمت‌گذاری شوراهای شهر و روستا به مردم تاکید و به سوء‌استفاده‌کنندگان از این جایگاه هشدار داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، روز یک‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات با عنوان مدار امید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد با اشاره به اعمال غیرحرفه‌ای برخی از فعالان در فضای مجازی، بیان کرد: اگر اخلاق حرفه‌ای خبرنگاری در جای خود رعایت نشود می‌تواند موجب مخدوش شدن چهره خبرنگاران شود.

فرمانده سپاه مازندران از عملکرد کاسب‌گونه برخی از خبرنگارنماها گلایه و بر اصلاح هرچه سریع‌تر رویه غلط، هشدار داد و افزود: معرفی صحیح و به واقع جایگاه و کارکرد نهاد مربوطه، باید به شایستگی توسط خبرنگاران انجام شود که در غیر این‌صورت باید در پیشگاه خداوند متعال، پاسخگو باشند.

این فرمانده عالی‌رتبه سپاه مازندران ضمن اشاره به اشراف اطلاعاتی دقیق سپاه بر عملکرد اعضای شوراهای شهر و روستا، از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی آنان نظارت بر عملکرد شورا است، خواست که در انجام وظایفشان کوتاهی نکنند.

وی با قانونی دانستن حق استیضاح شهردار و دهیار توسط شوراها به اقدام یک عضو شورا در جهت استیضاح شهردار به جهت اعمال منافع شخصی افزود: شوراها باید مدافع حق مردم باشند نه اینکه به دنبال منافع شخصی باشند.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به تکنیک‌های پیچیده عملیات روانی از سوی دشمنان، گفت: روایت اول موضوع از موارد بسیار مهمی است که روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید توجه ویژه به آن داشته باشند و با شفاف‌سازی به موقع، سریع و درست از موج‌سواری رسانه‌های معاند، جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان برخی دیگر از تکنیک‌های رسانه‌ای، اضافه کرد: گاهی تکنیک تکرار در زمین دشمن است به گونه‌ای که خبری را به غلط، منتشر می‌کنند و رسانه‌های ما با پرداختن به آن و تکرار آن، نادانسته در زمین دشمن بازی می‌کنند که لازم است مدیران رسانه‌ای ما در این موارد آموزش ببینند.

وی در خاتمه، کار رسانه را شریف، ارزشمند، با اهمیت و حساس برشمرد و خاطرنشان کرد: رسالت خود را بدون نیاز به دیده شدن، انجام دهید؛ قطعا اجرتان را خواهید دید.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1230438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =