سفر رئیس سازمان زندان‌های کشور به گچساران

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به شهرستان گچساران سفر و با مسئولان این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز سه شنبه (25 اردیبهشت ماه 1403) به شهرستان گچساران سفر کرد.
محمدی در بازدید از اداره ثبت اسناد و در جمع مسئولان شهرستان گچساران به وضعیت معیشتی کارکنان قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان قضایی از مهمترین اولویت دستگاه قضا است.
محمدی اظهار کرد: قوه قضائیه تمام تلاش خود را برای ارتقای معیشت کارکنان دستگاه قضائی انجام خواهد داد. وی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد مشاهدات، یافته ها و مشکلات را در جلسه جمع بندی امروز با رئیس دستگاه قضا در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1403) منعکس کنیم، ابراز کرد: ساختمان ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران دارای قدمت بالایی نیست.
محمدی با بیان اینکه برای ساخت ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک در گچساران اعتباراتی وجود ندارد گفت: در صورتی که بخواهیم یک ساختمان جدید برای این اداره احداث کنیم در دراز مدت این عمل انجام خواهد شد در صورتی که بهسازی و تعمیر و تجهیز بهتر جواب خواهد داد.

خبرنگار: ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1230683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =