ویژه‌برنامه مشق مهربانی با حضور خانواده‌ پیشکسوتان فرهنگی شهرکرد برگزار شد

حمیدرضا اکبری گفت: ویژه‌برنامه مشق مهربانی با حضور 420 فرهنگی پیشکسوت به همراه خانواده‌هایشان با جمعیتی بالغ بر هزار نفر، به مناسبت گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا اکبری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان شهرکرد، از برگزاری ویژه‌برنامه تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی این ناحیه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد خبر داد و گفت: هر ساله به مناسبت تکریم شغل معلم از بازنشستگان فرهنگی سال گذشته، با هدف پاسداشت زحمات آن‌ها قدردانی می‌شود.
وی در رابطه با این برنامه ادامه داد: با افتخار، میزبان ۳۰۰ بازنشسته فرهنگی و ۱۲۰ بازنشسته حق‌التدریس به همراه خانواده‌هایشان با جمعیتی بالغ بر هزار نفر بودیم؛ که در ادامه از معلمان پیشکسوت نمونه نیز قدردانی و تشکر شد.
اکبری در خصوص ویژگی‌های معلم نمونه، یادآور شد: یک معلم نمونه، باید به شغل خود، همچون انگیزه و عشق نگاه کند؛ زیرا با قشری دارای شعور، اخلاق و معرفت روبه‌رو است؛ به همین دلیل، یک معلم باید با اخلاق، صبور و دارای علم پیشرفته باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان شهرکرد در پاسخ به این سوال که چه نوع آموزشی می‌تواند دانش‌آموزان را جذب درس کند، گفت: امروزه، آموزش‌ها با وجود هوش مصنوعی و شبکه‌های اجتماعی گسترده، متفاوت شده است؛ این دلایل باعث می شود تا روش‌های فعال، در دستور کار معلمان، قرار گیرد.
وی در خصوص نقش معلم در جامعه، بیان داشت: نقش معلم از نظر جامعه‌شناسی و روانشناسی، بسیار کلیدی است؛ زیرا این معلمان هستند که یک جامعه را پرورش می‌دهند.

خبرنگار: محمدرضا نیازی شهرکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1230708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =