آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به تشکل‌های دانشجویی داشت

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با به ارتباط مناسب رئیس جمهور با جریان دانشجویی گفت: آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های و مشکلات جوانان داشت.

امیر حسین شمشیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه اظهار کرد: انقلاب اسلامی از پیروزی تا کنون فراز و فرودها و حوادث بسیاری را پشت سر گذاشته و سرمایه‌های گران‌بهایی را در این مسیر داده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش دانشگاهیان نسبت به شهادت آیت‌الله رئیسی /برافراشتن پرچم عدالتخواهی از ویژگی‌های بارز رئیس جمهور بود

وی ادامه داد: اکنون اگر چه ملت ایران به سوگ خادمین خود نشسته‌اند؛ اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران نباید نگران و دلواپس باشند؛ چرا که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

شمشیری با تصریح بر اینکه آیت الله رئیسی ارتباط بسیار مناسبی با جریان دانشجویی داشتند و به دانشگاه و دانشجو اهمیت می‌دادند، گفت: حضور دولتمردان به ویژه وزا در دانشگاه‌ها و برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ با دانشجویان گواه این مطلب است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مطرح کرد: رئیس جمهور به قشر جوان توجه ویژه داشتند و نسبت به دغدغه جوانان و دانشجویان بی‌توجه نبود. وی در نشست‌های دانشجویی تک تک خواسته‌ها و نکات دانشجویان را یادداشت می‌کرد و به آنها پاسخ می‌داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهادی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی نمونه یک مدیر جهادی و مردمی بود و همواره به شهرها و مناطق دورافتاده سفر می‌کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

شمشیری خاطرنشان کرد: من به عنوان یک عضو بسیجی جامعه از مسئولان مربوطه به ویژه نهادهای امنیتی و قوه قضائیه می‌خواهم تا ابعاد دقیق سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان وی، علل وقوع و جزئیات آن را به صورت کاملا شفاف و فوری به اطلاع مردم برسانند تا مهر پایانی بر شایعه پراکنی برخی رسانه‌های معاند و خبرگزاری‌های خارجی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =