حمله تند یک پیشکسوت استقلالی به جواد نکونام/ تیم را به چاه انداختی!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال، تصریح کرد: در شوک این موضوع هستم که چطور یک تیم بازی خودش را رها می‌کند و به نتیجه دیگر بازی لیگ می‌پردازد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا بابایی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی و از دست رفتن صدر جدول برای آبی‌پوشان، اظهار داشت: برگ برنده استقلال برای قهرمانی در این فصل همین تیم نساجی بود که با عدم تمرکز و نداشتن انگیزه مناسب به راحتی هرچه تمام‌تر امتیاز این مسابقه را از دست دادند و از کورس قهرمانی عقب ماندند.

بیشتر بخوانید:

جواد نکونام و مهدی تاج آشتی کردند!

وی ادامه داد: بازی مقابل نساجی از همه لحاظ سنگین بود و این تیم در قائمشهر روحیه و انگیزه مضاعفی برای تقابل با استقلال داشت. از کادرفنی تا هواداران نساجی همه دست به دست هم دادند و فعل خواستن را صرف کردند تا این تیم به هر صورت در لیگ برتر ماندنی شود. ساکت الهامی با وارد کردن حس وحدت درون تیم باعث شد تا این تیم با روحیه هرچه تمام‌تر مقابل استقلال قرار بگیرد. به نظرم آن‌ها مأموریتشان را به خوبی انجام دادند و با کسب حداقل امتیاز از استقلال شرایطشان در پایین جدول بهبود یافت.


چطور یک تیم بازی خودش را رها می‌کند و به نتیجه دیگر بازی لیگ می‌پردازد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال، تصریح کرد: در شوک این موضوع هستم که چطور یک تیم بازی خودش را رها می‌کند و به نتیجه دیگر بازی لیگ می‌پردازد؟ شاگردان نکونام اگر تمرکزشان روی بازی خودشان بود و از آن سو پرسپولیس اگر ۱۰۰ گل هم می‌زد باز هم صدر جدول را از دست نمی‌دادیم. در این بازی هیچکدام از آبی‌پوشان چهره شاخص نبودند و با توجه به اینکه محتاطانه کار کردند باعث شدند تا به راحتی هرچه تمام‌تر صدر جدول را از دست بدهیم.

نویدکیا با بیان اینکه با صحبت‌های نکونام مخالف هستم، عنوان کرد: سوالم از نکونام این است که شما اصلاً گلی زدید که داور قبول نکند یا اینکه موقعیتی ساختید که حداقل بگوییم شایسته پیروزی بودید؟ اگر ذهنیتتان این است پس چرا سرمربی استقلال شدید. نمی‌دانم چرا سرخابی‌ها همواره صحبتشان این است که فلان فرد یا فلان سازمان نمی‌حواهد ما قهرمان شویم. شما با صلابت بازی کن مردم تشخیص می‌دهند که قهرمان واقعی چه تیمی است. اکنون که از صدرجدول دور شدیم باید دنبال توجیه باشیم. پیش از شروع هفته بیست‌وهشتم همه چیز دست خودمان بود، اما اکنون دیگر دیر شده است.

گل‌گهر به این سادگی به استقلال امتیاز نمی‌دهد

وی در پایان با بیان اینکه گل‌گهر به این سادگی به استقلال امتیاز نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: سطح قدرت فنی استقلال به پرسپولیس نمی‌رسد و با این وضعیت من امید کمی به قهرمانی دارم. استقلال به بردهای اقتصادی عادت کرده بود و با همین شیوه به چاه افتاد. حقیقت این است که استقلال توانایی بازی شناور و هجومی را ندارد و به همین دلیل کار سختی مقابل گل‌گهر خواهد داشت و اگر به دنبال برد هستند باید از ابتدا هجومی بازی کنند. من امیدی به شکست پرسپولیس مقابل شمس آذر ندارم و تنها امیدم به توقف سرخ‌پوشان مقابل مس رفسنجان است که آن هم در ورزشگاه آزادی قطعاً پرسپولیس روحیه بیشتری خواهد داشت. به نظرم این ناکامی مبارک برخی باشد که می‌خواستند استقلال به این روز بیفتد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1232184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =