به یاد ندارم در دولت آقای رئیسی از رسانه‌ای شکایت شده باشد

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد گفت: من به یاد ندارم دستگاه دولتی از جنبه حقوقی شکایتی را علیه رسانه‌ای ثبت کرده باشد.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص تاکید ویژه شهید آیت الله رئیسی مبنی بر حمایت از رسانه ها گفت: آقای رئیسی تاکید داشتند به هیچ وجه هیچگونه شبهه و سوالی برای رسانه ها نباید باقی بماند.

وی با بیان اینکه برخی طعنه می‌زدند که این دولت، دولت جوابیه است ادامه داد: نگاه آقای رئیسی اینگونه بود که باید به مخاطبین رسانه احترام گذاشت و وقتی که یک نقدی به دولت می‌شود و حتما باید به آن پاسخ داده شود.

شمسایی تصریح کرد: تاکید آقای رئیسی این بود که نباید هیچگونه شکایتی از رسانه ها انجام شود و ما باید اشکالات کارمان را از از رسانه متوجه شویم.

وی با ذکر خاطره ای افزود: بارها پیش می‌آمد که شهید رئیسی دور تیتری از یک روزنامه را خط می‌کشیدند و ارجاع می دادند که آقای فلان وزیر این مورد را پیگیری کنید و عمده اوقات پیش از دفتر رئیس جمهور با مدیرمسئول رسانه تماس گرفته میشد و ضمن تشکر بابت آن مطلب اطلاع می‌دادند که گزارش شما دیده شد و به وزیر مربوطه ارجاع داده شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد خاطرنشان کرد: آقای رئیسی تاکید ویژه ای داشتند که اگر رسانه ای موضوعی را نقد می‌کند حتما جوابش را نیز منتشر کند تا هیچگونه شائبه‌ و سوال بی جوابی برای مردم باقی نماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران رئیس جمهوری شهید رئیسی از رسانه‌ای توسط دولت شکایت شد یا خیر؟ گفت: من موردی به یاد ندارم و اگر چنین موردی بوده شاید از جنبه فردی و حقیقی بابت تهمتی اینکار را کرده باشد اما من به یاد ندارم دستگاه دولتی از جنبه حقوقی شکایتی را ثبت کرده باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =