دولت آیت‌الله رئیسی انتظارات را بین مردم بالا برد

آیت الله حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بزرگداشت‌هایی که در کشور در طول این چند روز برای آیت الله رئیسی برپا شده است، گواه محبوبیت در اثر خدمت ایشان است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، مراسم تکریم شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان بزرگوارشان به دعوت سازمان مردم نهاد مجمع فعالان اجتماعی استان خوزستان در خرمشهر با سخنرانی آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان، سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

آیت‌الله حیدری، ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، به محبوبیت ایشان بین مردم اشاره کرد و گفت: محبوبیت آیت الله رئیسی و همراهانشان، نشان از انجام اعمال صالح و خدمات صادقانه و بی منت آنها در جامعه است. قیاس کارنامه تقریبا سه ساله رئیس جمهور شهید با بسیاری از رؤسای جمهور ما قبل آن از ثری تا ثریا اختلاف دارد و این به گواه ملت است.

وی در ادامه افزود: بزرگداشت‌هایی که در کشور در طول این چند روز برای آیت الله رئیسی برپا شده است، گواه محبوبیت در اثر خدمت ایشان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: دولت آیت الله رئیسی انتظارات مردم را مخصوصا بالا برد و دولتی که روی کار بیاید، دیگر نمی‌تواند فقط با حضور در تهران، بر مردم حکومت کند.

وی در ادامه تاکید کرد: دولتی که در آینده روی کار خواهد آمد، باید در مسیر دولت آیت الله رئیسی حرکت کند و خدمت به مردم برای عزتمندی ملت و نظام را تنها هدف خود بداند.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1232350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =