برایم مهم است رقیب تمرینی قوی‌تری از خود داشته باشم

قایقران المپیکی ایران گفت: در حال حاضر برای برای آماده شدن جهت حضور در المپیک پاریس نیاز به یک حریف تمرینی قوی دارم که از لحاظ بدنی و روانی من را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی آقا میرزایی در مورد وضعیت تمرینی خود برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: تمریناتم را انجام می‌دهم اما هنوز اردوی متمرکز نداریم. آقای سهرابیان تلاش می‌کند تا پایان خرداد همراه با تیم رویینگ به کازان روسیه برویم و اردویی را آن‌جا داشته باشیم.

او ادامه داد: برای من مهم این است که رقیب تمرینی قوی‌تری از خود داشته باشم و تمایل داشتم که به ازبکستان بروم و با رقیب ازبکستانی‌ام تمرین کنم اما ازبکستان در کشور بلغارستان اردو دارد و موضوع منتفی است. حالا قرار است به روسیه بروم و تلاش می‌کنم آن‌جا با یک رقیب سرسخت‌تر از خودم رقابت کنم چون روس‌ها قوی هستند. خوب است آن‌جا رقیب تمرینی خوبی برایم پیدا شود.

آقا میرزایی در پاسخ به این پرسش که چقدر قرار است متفاوت‌تر از المپیک توکیو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ظاهر شود؟ تصریح کرد: من در المپیک توکیو شرایط بدنی خوبی داشتم و رکوردهایم در حد فینال B بود. در نظر دارم که بهتر از المپیک توکیو نتیجه بگیرم.

این ملی‌پوش قایقرانی ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند شرایط برای او المپیکی است یا خیر؟ تاکید کرد: در حال حاضر نه؛ اردوی متمرکز نیاز دارم و مهم‌تر از آن رقیب تمرینی خوب می‌خواهم. در شش، هفت سال گذشته این مساله خیلی به من آسیب زد چون با نفر دوم ایران حدود ۱۰ ثانیه فاصله داشتم و نداشتن رقیب تمرینی خیلی می‌تواند در کار من تاثیر بگذارد. من نیاز به یک رقیب تمرینی قوی دارم که بتواند از لحاظ روانی و بدنی من را تحت فشار قرار دهد.

او افزود: فدراسیون قایقرانی امسال شاهکار کرد و توانست در المپیک و پارالمپیک هفت سهمیه بگیرد بنابراین نیاز است که وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به این فدراسیون داشته باشد. تا رییس فدراسیون هم حمایت بیشتری داشته تا اردوهای منظم خارجی داشته باشیم و چون ما نمی‌خواهیم که صرفاً در المپیک شرکت کننده باشیم و فقط به المپیک برویم و همه چیز تمام شود بلکه ما دنبال گرفتن نتیجه هستیم.

این قایقران المپیکی ایران در پاسخ به این پرسش که حقوق خود را از کمیته ملی المپیک دریافت کرده است یا خیر؟ گفت: ۱۲۵ میلیون تومان تا اردیبهشت واریز کرده‌اند و برای سه ماه آینده راه نیز واریز خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1232487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =