ستارگان بالیوود از مردم فلسطین حمایت کردند

بازیگران بالیوود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح ساکت ننشستند و کشتار بی‌رحمانه ۴۵ فلسطینی که تعداد زیادی از آن‌ها کودک بودند را محکوم کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، بازیگران بالیوود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح ساکت ننشستند و کشتار بی‌رحمانه ۴۵ فلسطینی که تعداد زیادی از آن‌ها کودک بودند را محکوم کردند.

پریانکا چوپرا جوناس، آلیا بات، کارینا کاپورخان، مادهوری دیکشیت، وارون دهاوان، سونام کاپور، سامانتا روت پرابو، دولکور سلمان، کونکونا سن شارما، سوارا باسکر، ریچا چادا، آتلی کارگردان فیلم «جوان»، دیا میرزا، تریپتی دیمری، راکول پریت سینگ، بومی پدنکار، ایلینا دکروز، نورا فاتحی و... از جمله چهره‌های شناخته شده در سینمای هند بودند که برعلیه رژیم صهیونیستی در فضای مجازی موضع گرفتند.

کشتار ۲۶ می در رفح با واکنش های گسترده جهانی روبه‌رو شده و قلب تعداد زیادی از مردم دنیا را نسبت به این جنایت جریحه‌ جریحه‌دار کرده است. به گفته مقامات بهداشتی در غزه، بیش از نیمی از کشته‌شدگان زن، کودک و افراد مسن بودند، در حالیکه انتظار می‌رود این تعداد از افرادی که دچار سوختگی شدید شده‌اند افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانشجو

کد خبر: 1232509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =