برای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد

اردشیر مطهری، نماینده سابق مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی در مجلس شورای اسلامی با انتشار توییت در صفحه شخصی خودش در برنامه مجازی ایکس برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

اردشیر مطهری، نماینده سابق مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، مسیر دولت مردمی رئیس جمهور شهید، دکتر رئیسی را ادامه دار خواند و همچنین رشد و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم را توام با مشارکت حداکثری دانست.
وی در همین راستا با انتشار توییت در برنامه مجازی ایکس برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

متن کامل توییت نماینده سابق گرمسار، آرادان و ایوانکی بدین شرح می باشد:

مسیر دولت مردمی شهید جمهور حتما ادامه دار خواهد بود و تحقق آرمان های انقلاب و ولایت، رشد و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم جز با مشارکت حداکثری و حضور همه دلسوزان نظام و میهن میسر نخواهد شد. انشالله برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد.
گفتنی است اردشیر مطهری در پرونده قضایی « کانال تلگرامی حسابکشی» محکوم به دو سال حبس تعلیقی از سوی شعبه ۶۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران شد. اما دیوان عالی کشور به‌لحاظ موازین و مقررات قانونی رای صادره را نادرست دانسته و آن را بر اساس بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری نقض کرده است.

شایان ذکر است که صلاحیت مطهری برای شرکت در انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمسار، آرادان و ایوانکی تایید نشد.

خبرنگار: محمد عباس نژاد
انتهای خبر/

کد خبر: 1232647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =