پروژه راه‌آهن شهرکرد به پیشرفت اقتصادی چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند

وزیر کشور گفت: پروژه راه آهن شهرکرد، یک پروژه بسیار مهم و مورد مطالبه مردم است. علاوه بر بخش مسافربری که می‌تواند کمک بزرگی به مردم این استان باشد، از لحاظ باربری نیز در جهت پیشرفت اقتصادی استان حرکت می‌کند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در بازدید از پروژه ایستگاه راه آهن شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ایستگاه راه آهن شهرکرد، یک پروژه بسیار مهم و مورد مطالبه مردم است؛ علاوه بر بخش مسافربری که می‌تواند کمک بزرگی به مردم این استان باشد، از لحاظ باربری نیز در جهت پیشرفت اقتصادی استان حرکت می‌کند.

وی افزود: مدت‌هاست که این پروژه، شروع شده و حدود 90 کیلومتر راه و 15 پل و تونل در این پروژه، در نظر گرفته شده که در حال احداث است.

احمد وحیدی تشریح کرد: طبق گزارشی که از مجری پروژه دریافت شده، تعدادی از این تونل‌ها احداث و حدود 50 درصد از تونل‌ها لاینینگ شده و دیواره‌های تونل‌ها، مقاوم‌سازی و به استحکام لازم، رسیده است و خوشبختانه، روند احداث و لاینینگ تونل‌ها به خوبی در حال پیشرفت است؛ امیدواریم پیمانکار پروژه، در بخش احداث پل‌ها هم اهتمام لازم را ورزیده و به‌زودی شاهد پیشرفت این قسمت هم باشیم.

وزیر کشور گفت: ایستگاه راه‌آهن شهرکرد نیز حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تأمین کمک‌ها و اعتبارات لازم، شاهد پیشرفت ایستگاه و زیرساخت‌ها بوده و پس از آن به مرحله ریل‌گذاری برسیم.

پروژه همچنان فعال است و با کمک‌های دولتی به حرکت خود ادامه می‌دهد که نهایتاً تکمیل پروژه، یکی از اقدامات مهم این دوره است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1233406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =