توضیحات چمران درباره جانشین شهردار تهران

چمران گفت: حضور افراد در ستادهای انتخاباتی منع قانونی ندارد و از سر احساس وظیفه است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده و از شورا برای حضور در عرصه تبلیغات مرخصی گرفته‌اند، اما هنوز جانشین برای ایشان معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید:

چمران: قبر برای دفن روز رایگان است

مهدی چمران روز سه‌شنبه در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به مرخصی شهردار تهران، برای انجام امور مدیریت شهری از سوی ایشان جانشین معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چند نفر از اعضای شورای شهر در ستاد انتخاباتی شهردار تهران حضور دارند، اظهار کرد: حضور افراد در ستادهای انتخاباتی منع قانونی ندارد و از سر احساس وظیفه است.

وی در خصوص برنامه امروز شورا در جلسه علنی گفت: در این جلسه آخرین پیشرفت‌های حمل و نقل عمومی از ابتدای سال جدید بررسی خواهد شد.

چمران تاکید کرد: برخی تحویل تاکسی‌ها برقی را صرفا یک شوخی می‌دانستند اما در نهایت دیدند که این حرکت عملی شد.

وی ادامه داد: دولت به ویژه وزارت کشور و صمت در عملی شدن این وعده یاور شورا و شهرداری بودند، امیدواریم این قبیل کارها تداوم داشته باشد.

چمران با بیان اینکه ما دنبال کارهایی که تا الان انجام شده هستیم، افزود: ایجاد زیرساخت و واردات باید همزمان انجام شود تا کار سریع‌تر پیش برود؛ شماره گذاری خودروها نیز جزو همین موارد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =