دستگیری ۴۸ متهم در حادثه تروریستی کرمان

دادستان کرمان با بیان اینکه پرونده حادثه تروریستی کرمان ۴۸ متهم داشت که ۱۱ نفر هنوز در بازداشت هستند، گفت: این پرونده مراحل پایانی را طی می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی بخشی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه و ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: ۲۱ اولویت در سال ۱۴۰۳ برای خود تعریف کردیم که مهمترین آن پیشگیری از وقوع جرم و شورای تامین استان کرمان است.

بیشتر بخوانید:

تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید + عکس

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۵ پرونده در جهت امنیت روانی مردم در رصد فضای مجازی تشکیل شده است، گفت: رسیدگی به پرونده‌های مسن و کثیرالشاکی در دست اقدام است و یکی از معاونان به رسیدگی به این امر اختصاص داده شده است.

دادستان عموم و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه رصد تیم‌های تروریستی با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استان انجام می‌شود، بیان کرد: در این راستا زحمات زیادی کشیده می‌شود تا امنیت در کشور برقرار شود.

وی در تشریح آخرین وضعیت پرونده حادثه تروریستی کرمان، گفت: این پرونده ۴۸ متهم داشت که هم از اتباع دیگر کشورها و هم متهمانی از کشور خودمان در میان آنها بود.

بخشی با بیان اینکه ۱۱ نفر در ارتباط با این پرونده هنوز در بازداشت هستند که کسی از مسئولان در میان آنها نیست، افزود: یک متهم باقی مانده بود که آن هم در یکی از استان‌ها دستگیر شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات این پرونده در حال تکمیل است و پرونده حادثه تروریستی کرمان مراحل پایانی را طی می‌کند، ادامه داد: در ارتباط با شفاف‌سازی این پرونده یکی از کشورها با ما همراهی داشت؛ دادستان کل کشور ما در یک کشور دیگر با دادستان کل آن کشور دیدار کردند و همه جانبه همراهی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =