نبویان، ظریف را به مناظره دعوت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره در اردبیل دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان شامگاه دوشنبه در مسجد سرچشمه اردبیل در اجتماع هوادارن سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند قالیباف از اظهارات روحانی و ظریف

وی پس از سخنرانی با انتشار ویدیویی، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام دعوت کرد.

نبویان در این ویدیو با اشاره به سفر محمد جواد ظریف به اردبیل در روز چهارشنبه 6 تیرماه، گفت: ایشان نسبت به برجام مسائلی را مطرح می‌کنند و من در این سال‌ها شاید بیش از 10 بار به ایشان اعلام کردم و ایشان را به مناظره درباره برجام دعوت کردم، اما ایشان نپذیرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ظریف از روشن شدن حقیقت نترسید، من به احترام شما در اردبیل می‌مانم. لااقل به احترام مردم اردبیل قبول کنید تا مناظره کنیم و حقیقت برای مردم روشن شود.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه مردم عاقل هستند و مسائل را خوب درک می‌کنند، افزود: من در اردبیل می‌مانم و امیدوارم تا دو سه ساعتی گفت‌وگو کنیم مردم هم بیایند و رسانه‌ها هم برنامه را ضبط کند تا حقیقت برای مردم روشن شود.

نبویان گفت: از مردم خوب اردبیل و ایران دعوت می‌کنم روز هشتم تیرماه به هر کاندیدایی که می‌خواهند رای بدهند، اما کاندیدای اصلح من جلیلی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1235018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =