سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

دکتر طهرانچی با صدور حکمی، سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی «محمود محمدی» را به عنوان سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با هماهنگی کامل با قائم مقام محترم رئیس دانشگاه در امور بین‌الملل و پیشرفت علمی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، حفظ کیان دانشگاه و ارتقای علمی، تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی و برون‌مرزی و اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه بالاخص بسته کاری «ارتقای جایگاه بین‌المللی و الهام‌بخشی» با تأکید بر محورهای زیر اهتمام ورزید.

الگوبرداری و تقویت ارتباطات و همکاری‌های آموزشی ـ پژوهشی داخلی، خارجی و بین‌المللی

رصد مستمر جایگاه واحدهای دانشگاهی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و برنامه‌ریزی داده مبنا برای ارتقا

سرمایه گذاری مستقیم و بکارگیری اهرم‌های تشویقی مؤثر برای حضور پایدار در کشورهای هدف و برقراری ارتباط‌های بین‌المللی با تمرکز بر کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی

جذب دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل حضوری در واحدهای منتخب در کنار برقراری دوره‌های تحصیلی خارجی در فضای مجازی

مشارکت با دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی برتر داخلی یا خارجی در تأسیس نهاد تحقیقاتی دانش‌های بنیادین مرجع

توسعه و تقویت شبکه‌های مناسبات ملی و فراملی دانشمندان و پژوهشگران و همکاری بین‌المللی با اولویت کشورهای اسلامی و کشورهای فارسی زبان با استفاده از ظرفیت شعب بین‌الملل و واحد الکترونیکی دانشگاه

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است محمود محمدی پیش از این مشاور وزیر امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه و مدیرکل اطلاعات مطبوعات وزارت امور خارجه را برعهده داشته است.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر جلال درخشه معاون سابق بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =