وعده رئیس دانشگاه آزاد همدان برای رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی/ تعمیرات بعد از امتحانات آغاز می‌شود  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: مقرر شده همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و تخلیه خوابگاه ها توسط دانشجویان عملیات بازسازی را آغاز کنیم و به این ترتیب مهرماه و با آغاز سال تحصیلی جدید، خوابگاه های ما بدون هیچ مشکلی بازگشایی خواهند شد.

غلامرضا خاکساری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه اخیرا در رابطه با مشکلات خوابگاه ها و اعتراض دانشجویان، مدیر عمرانی را برکنار کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به آغاز فصل امتحانات و مزاحمت هایی که اقدامات بازسازی و تعمیرات میتواند برای دانشجویان ایجاد کند، تعمیرات را متوقف و به بعد از امتحانات موکول کردیم.

وی ادامه داد: پیگیر حل مشکلات تأسیساتی و عمرانی خوابگاه های دانشجویی هستیم و مقرر شده همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی و تخلیه خوابگاه ها توسط دانشجویان عملیات بازسازی را آغاز کنیم و به این ترتیب مهرماه و با آغاز سال تحصیلی جدید، خوابگاه های ما بدون هیچ مشکلی بازگشایی خواهند شد.

خاکساری افزود: مشکلات تمام بلوک های خوابگاهی به صورت جزئی احصا شده و یک جلسه ویژه شورای اداری نیز صرفا با محوریت مشکلات خوابگاه تشکیل شد ضمن اینکه در خوابگاه برای هر بلوک یک نماینده تعیین کرده ایم که فرد نماینده در فضای مجازی با معاون دانشجویی واحد در تماس است و مشکلات را بررسی می‌کنند.

اسکان ۱۲۰۰ دانشجوی دختر در ۴ بلوک خوابگاهی

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دارای ۱۲۰۰ دانشجوی دختر خوابگاهی است که در ۴ بلوک اسکان یافته اند، خاطرنشان کرد: هر بلوک دارای فضای باز اختصاصی است که حصارکشی شده و دانشجویان میتوانند استفاده کنند اما امکان حضور دانشجویان در ساعات پایانی شب در فضای دانشگاه ممکن نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد همدان در خصوص معضل سگ های ولگرد در محوطه خوابگاه نیز گفت: در این زمینه هماهنگی های لازم با شهرداری انجام شده است و یک مرتبه نیز جمع آوری صورت گرفته و این اقدام ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برای هر بلوک ۱۰ نفر نظافت چی درنظرگرفته ایم اما طبیعتا نظافت داخل اتاق ها با خود دانشجویان است و سایر مشکلات هم تا جایی که در توان داریم قطعا احصا و برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =