زاکانی: روحانی سر مردم کلاه گذاشت

علیرضا زاکانی با بیان اینکه روحانی سال ۹۹ در ماجرای بورس سر مردم کلاه گذاشت، گفت: شما سال ۸۸ علیه رای مردم قیام کردید. با یک دنیا ادعای نادرست شما سال ۸۸ نزدیک ۴۰ میلیون رای را منکوب کردید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در جمع مردم بروجرد با بیان اینکه در بودجه سال ۷۲ منابع برای خرید لوازم ضد شورش و سرکوب مردم پیش‎بینی کردند، اظهار کرد: آنها معتقد بودند چون می‌خواهیم اصلاح اقتصادی انجام بدهیم گرسنه‌ها به خیابان‌ها می‌ریزند و باید آنها را بزنیم تا بروند به خانه و مثل آلمان از گرسنگی بمیرند.

بیشتر بخوانید:

پاسخ تند زاکانی به آذری‌جهرمی؛ از این مردم خجالت بکشید!

وی با بیان اینکه همه اینها در مقدمه لایحه بودجه ۱۳۷۲ آمده بود ولی رهبر انقلاب جلوی آن را گرفتند، افزود: یادمان نرفته سال ۷۸ می‌خواستید علیه مردم و نظام قیام راه بیاندازید و از درون وزارت کشور هدایت می‌کردید؛ در دوره خاتمی نگاه شما به مردم نگاه ابزاری بود؛ هنوز حوادث سال ۷۸ را فراموش نکردیم؛ چرا علاقه دارید جوانان ندانند پرونده شما چقدر سیاه است؟.

‌زاکانی با بیان اینکه روحانی سال ۹۹ در ماجرای بورس سر مردم کلاه گذاشت، ادامه داد: شما سال ۸۸ علیه رای مردم قیام کردید. با یک دنیا ادعای نادرست شما سال ۸۸ نزدیک ۴۰ میلیون رای را منکوب کردید؛ شما در دوره روحانی مردم را بی‌شناسنامه خطاب کردید؛ شما اساسا سر مردم کلاه می گذارید. روحانی در سال ۹۹ سر مردم را در قضیه بورس کلاه گذاشت.

وی با بیان اینکه ‌روحانی و ظریف می‌گفتند ۱۲۰ میلیون واکسن آوردیم؛ چرا دروغ می‌گویید؟ سند رسمی آن را در تلویزیون نشان دادم، رسما ظریف به آقای رئیسی نوشته که حدود ۲۰ میلیون توانستیم واکسن وارد کنیم، اضافه کرد: کسی که توانست واکسن به کشور وارد کند شهید رئیسی بود.

زاکانی با بیان اینکه ‌جلیلی وقتی به مردم می‌رسد نوکر مردم است، اضافه کرد: جلیلی می‌خواهد برای مردم خدمتگذاری کند؛ جلیلی شب و روز نمی شناسد برای اینکه به مردم خدمت کند؛ کسانی که در ستادهای جلیلی حضور دارند همین کارنامه را دارند؛ نگاه شما این است که از سرریز خلق ثروت در جامعه به گرسنه‌ها بدهید بخورند تا شورش نکنند؛ اُف بر شما!

وی با بیان اینکه برای شما سخت است که مردم می‌خواهند سالار باشند ولی شماها نمی‌خواهید، ادامه داد: شما به مردم این طوری می‌خواهید نگاه کنید؟ شما می‌خواهید مردم اعانه بگیر باشند؟

کاندیدای سابق ریاست جمهوری با بیان اینکه همان سندی که سال ۶۸ به ما از خارج دیکته شده شما همان را برای کشور دنبال کردید، خطاب به پزشکیان گفت: نمی‌شود با هر وسیله‌ای رئیس‌جمهور شد؛‌ کلید به مردم نشان دادند ولی قفل بر زندگی مردم زدند و سفره‌های مردم را خالی از نان کردند؛ برخی از اینها مدعی هستند و در ستادهای آقای پزشکیان هستند؛ پزشکیان نمی تواند بگوید من راه را باز کردم هر کسی خواست بیاید؛ هدف وسیله را توجیه نمی کند نمی شود با هر وسیله‌ای رئیس‌جمهور بشوی.

کد خبر: 1235615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =