قتل هولناک زن و شوهر در رشت

فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در کوی امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: «قاتل پس از یک ساعت حین فرار با یک دستگاه خودروی پارس در شهرستان بندرانزلی دستگیر شد.»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمود حافظی سه‌شنبه شب در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در منطقه کوی امام رضا (ع) شهرستان رشت، مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل فجیع پسر نوجوان در یک روستای مازندران

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که مردی به علت اختلافات شخصی با یک خانواده درگیر شده و پس به قتل رساندن زن و شوهر با ضربات چاقو و زخمی کردن کودک خانواده، از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه بلافاصله با سرعت عمل ماموران، قاتل حین فرار با یک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان بندرانزلی در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، بیان داشت: پسر بچه زخمی خانواده جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دادستان مرکز استان به همراه ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل وقوع قتل حضور دارند، خاطرنشان کرد: جزئیات و اطلاعات تکمیلی این پرونده از طریق مرجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: 1235666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =