واعظی: اگر می‌خواهید مشکلات کشور حل شود بیایید رای بدهید

وزیر ارتباط دولت یازدهم گفت: آن ۶۰ درصدی که در دوره اول این انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شرکت نکردند باید به نظراتشان احترام بگذاریم و خواهش کنیم اگر میخواهید مشکلات کشور حل شود و صدای شما شنیده شود بیایید رای بدهید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمود واعظی وزیر ارتباط دولت یازدهم پس از شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر بنده، انتخاب رئیس جمهور با رای بالا مشروعیت و مقبولیت انتخابات را بالا می برد و در عرصه بین الملل همه نگاه‌ها به چنین کشوری متفاوت می‌شود و به راحتی می‌شود بسیاری از مسائل خارجی را حل کرد.

بیشتر بخوانید

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور

وی افزود: اگر در انتخابات ریاست جمهوری اکثریت مردم شرکت کنند بسیاری از مشکلات و مسائل اقتصادی را فرد منتخب شده می‌تواند با کمک آنها حل کند.

واعظی بیان کرد: مردم اگر فکر کنند این رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود، رئیس جمهور خودشان هست حتما کمک می‌کنند تا مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید

مخبر، اسماعیلی و زارع‌پور در ستاد انتخابات کشور رأی دادند

وزیر ارتباط دولت یازدهم گفت: رئیس جمهوری هم که انتخاب می‌شود باید بداند که رئیس جمهور همه مردم ایران است، یعنی رئیس جمهور افرادی که به او رای دادند، افرادی که به او رای ندادند و حتی افرادی که اصلا در انتخابات شرکت نکردند.

وی تصریح کرد: آن 60 درصدی که در دوره اول این انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شرکت نکردند باید به نظراتشان احترام بگذاریم و خواهش کنیم اگر میخواهید مشکلات کشور حل شود و صدای شما شنیده شود بیایید رای بدهید و اگر رای ندهید افرادی که مخالفین طرز فکر شما هستند رای می دهند و شما 4 سال دیگر باید با همان سیاست ها زندگی کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =