هواشناسی ایران /  ورود سامانه بارشی جدید و  وزش‌ باد شدید در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید و بارش باران رگبار و رعدوبرق، وزش‌ باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش کروه اقتصادی ایسکانیوز، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امروز (جمعه، ۱۵ تیرماه) در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات مرکزی البرز، ارتفاعات استان کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و از (شنبه، ۱۶ تیرماه) تا (سه شنبه، ۱۹ تیرماه) در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، جنوب کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات فارس و جنوب سیستان‌وبلوچستان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هواشناسی ایران / هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در برخی از استان‌ها

همچنین، روز یکشنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

البته در پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

جمعه خلیج فارس، یکشنبه دریای خزر و در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

آسمان تهران فردا (شنبه، ۱۶ تیرماه) کمی ابری از بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد و روز (یکشنبه، ۱۷ تیرماه) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و افزایش باد گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1235839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =