حضور ۵۰ هیئت علمی در دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد بوشهر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: برگزاری پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه با حضور ۵۰ نفر از اعضای هیئت علمی و خانواده آنان در مشهد مقدس پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین رونمایی از پوستر طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان و مدیران استانی در این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید، طرح فاخر و اثرگذار علمی، آموزشی و فرهنگی و گفتگو محور است، اظهار کرد: تبادل نظرات باعث رشد فکری انسان می‌شود و طرح ضیافت اندیشه، طرحی در راستای ارتقای علمی، سیاسی، فرهنگی و مباحثی استادان بوده که با حمایت و دغدغه‌مندی مسئولان دانشگاه استان در بوشهر و یا در شهرهای مذهبی همانند قم یا مشهد مقدس برگزار شده است.

حضور ۵۰ هیئت علمی در دوره ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد بوشهر

وی با بیان اینکه دو محور علمی در قالب دو مبحث به‌عنوان موضوعات آموزشی برای این دوره برنامه‌ریزی شده، توضیح داد: مطالعات تمدنی در ایران و کلیات و مبانی اخلاق به‌عنوان سرفصل برای این دوره در نظر گرفته که در قالب دو کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته تدریس خواهد شد. همانند سنوات گذشته از استادان در تراز ملی به‌عنوان مدرس برای بیان موضوعات استفاده می‌کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ثبت‌نام این طرح تا ۲۱ تیرماه و از طریق لینک https://ziafatasatid.nahad.ir صورت خواهد پذیرفت، برگزاری پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید این دانشگاه ۸ تا ۱۳ شهریور امسال و با حضور ۵۰ نفر از اعضای هیئت علمی و خانواده آنان در مشهد مقدس پیش‌بینی شده است.

داستار با اشاره به حضور اعضای هیئت علمی به همراه خانواده در برگزاری این طرح، مطرح کرد: با توجه به حضور استادان و خانواده آنان در این طرح، برنامه‌های زیارتی و رفاهی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1235977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =