نقشه هولناک مادر و پسر برای قتل پدر

در پی اعلام خبری از سوی شهروندان مبنی بر کشف جسد مردی جوان در جاده کندور جاده چالوس بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ «حکمت‌الله شجاعی» رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد، مقتول با اصابت تیر به سرش به قتل رسیده است که شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار مأموران اداره جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک زن و شوهر در رشت

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مقتول اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور بوده که از چند سال قبل با خانواده خود در شهرستان کرج زندگی می‌کرده است.

برادر مقتول که پیگیر پرونده بود، گفت: چند روز قبل برادرم به همراه پسر ۱۷ ساله‌اش به زادگاهش رفته بود و یکی از دوستانش هم همراهشان بود سپس از آنجا به همراه دوستشان قصد برگشت به کرج را داشتند اما دیگر از برادرم خبر ندارم و خانواده‌اش هم جواب درستی به من نمی‌دهند.

بدین ترتیب همین موضوع ظن کارآگاهان را به سمت پسر مقتول بیشتر کرد. در بازجویی‌های دقیق صورت گرفته از پسر ۱۷ ساله مقتول وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل هولناک پدرش با همدستی مادر و دوست پدرش اعتراف کرد.با دستگیری مادر متهم و دیگر همدستشان، زن جوان به طراحی نقشه قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: از مدتی پیش من و پسرم به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتیم نقشه قتل او را کشیدیم و با همدستی دوست همسرم او را به قتل رساندیم.پسر نوجوان مقتول نیز گفت: بعد از بازگشت از مسافرت من و دوست پدرم در ماشین بودیم که دوست پدرم با شلیک دو تیر به سر پدرم او را به قتل رساند و پس از آن تصمیم گرفتیم جسد را در جاده کرج-‌چالوس رها کنیم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهمان با قرار بازداشت موقت برای سیر مراحل قانونی و کشف جزئیات بیشتر قتل در اختیار کارشناسان اداره جنایی پلیس آگاهی استان قرار دارند، گفت: پلیس با استفاده از شیوه‌های نوین و هوشمند در شناسایی و دستگیری مجرمان، مأموریت خود را دنبال می‌کند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1235991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =