تقدیر رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرمانشاه از تلاش‌های یکساله رسانه‌های استان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پیامی از زحمات و تلاش‌های موثر اصحاب رسانه استان در جهت تقویت مشارکت سیاسی و برگزاری باشکوه ۵ انتخابات مهم قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ایران اسلامی و استان کرمانشاه طی پنج ماه اخیر شاهد برگزاری پنج انتخابات مهم بوده است. در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که فرآیند آن از مردادماه با مرحله پیش ثبت نام آغاز شده بود. در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ حوزه انتخابیه کرمانشاه میزبان انتخابات مرحله دوم مجلس دوازدهم بود. همچنین در ۸ و ۱۵ تیر ماه هم مرحله اول و دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.
به فضل الهی، با بصیرت و حضور پرشور و باشکوه مردم استان، برنامه‌ریزی و تلاش یکساله مدیریت ارشد استان، پیگیری‌های شبانه روزی ستاد انتخابات و زحمات بیش از ۳۲ هزار عامل اجرایی، همه این انتخابات‌ها با رعایت سلامت و امانتداری کامل برگزار شد و برگ‌های درخشان دیگری در کتاب مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و تکیه و پایبندی نظام اسلامی به حمایت و آرای مردم عیان‌تر شد.
انتخابات اوج شور و هیجان سیاسی و نقاط عطفی در سرنوشت کشورهاست که البته برگزاری آن در فواصل زمانی نزدیک بهم نیازمند سطح بالایی از آگاهی، هوشمندی و مشارکت مردم است. بی‌شک یکی از نقاط برجسته و دلایل این مشارکت مردمی در استان در ۵ انتخابات اخیر، نتیجه تبیین‌گری، امیدبخشی و اطلاع‌رسانی به موقع و موثر رسانه‌ها و مجموعه‌های اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه بوده است. به یقین تلاش‌های این عزیزان در خنثی‌سازی تبلیغات پردامنه بدخواهان ملت ایران برای تحریم انتخابات، اثرات مثبتی داشت که شایسته سپاس است.
اینجانب بدین وسیله از تعهد، جدیت، تلاش و همراهی یکساله تمامی رسانه‌ها و مجموعه‌های اطلاع رسانی، از صداوسیمای مرکز استان گرفته تا خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های خبری، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها، فعالان فضای مجازی و همه صاحبان سخن و تریبون و بزرگوارانی که برای تقویت مشارکت سیاسی و رونق مردم سالاری دینی در کشور و استان تلاش کردند و همواره در کنار ستاد انتخابات استان کرمانشاه بودند، صمیمانه قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای همه این عزیزان سلامتی، سربلندی، عزت و قدرت تاثیرگذاری روزافزون مسئلت دارم.

عبدالله الماسی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان

انتهای پیام/

کد خبر: 1236110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =