امید اسپانیا به خسوس ناواس!

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا بازیکنی را مامور مهار ام‌باپه خواهد کرد که ۳۸سال سن دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال اسپانیا خود را آماده دیدار حساس برابر فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ می‌کند. اسپانیا چهار بازیکنش را به خاطر محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد. یکی از بازیکنان کلیدی اسپانیا که این بازی حساس را از دست داد دنی کارواخال است که به خاطر کارت قرمز در دیدار برابر آلمان نمی‌تواند تیمش را در بازی با خروس‌ها همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

کیلیان امباپه یورو ۲۰۲۴ را از دست می‌دهد؟

غیبت کارواخال خبر بسیار بدی برای لاروخاست؛ چرا که این بازیکن باتجربه در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد. حضور این بازیکن در دیدار برابر فرانسه می‌توانست نگرانی‌های هواداران را نسبت به مهار ام‌باپه برطرف کند. با این همه دی‌لافوئنته، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، خیال هواداران را راحت کرد. به نوشته اسپورت، دی‌لافوئنته امید زیادی به درخشش خسوس ناواس در این بازی دارد. او گفت: همه ما به خسوس ناواس اعتماد داریم. بله او مامور مهار ام‌باپه در این بازی خواهد بود.

ناواس در حالی مامور مهار ام‌باپه شده است که ۳۸ سال دارد و باید دید که آیا می‌تواند ماموریتش را در این بازی به‌خوبی انجام دهد. البته ام‌باپه هم در روزهای اوجش به سر نمی‌برد و در پنج بازی در یورو ۲۰۲۴ تنها یک گل به ثمر رسانده که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =