اعترافات یکی از عاملان قتل هولناک شرور غرب تهران

در پارک بودیم که ناگهان مقتول آمد و یک سیلی به صورت دوستم زد و...

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بامداد جمعه بیست و پنجم خردادماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان رسول اکرم(ص) از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

بیشتر بخوانید:

مختومه شدن پرونده قتل با خودکشی قاتل

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مردی حدوداً ۳۰ساله را مشاهده کردند که بر اثر حدوداً ۱۶ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش‌ سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران بلوار آیت‌الله کاشانی قربانی جنایت شده است.

طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی‌های میدانی پای در بوستان یاران گذاشتند و در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که مقتول به‌خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است؛ همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

بازداشت مرد جنایتکار

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مخفیگاه یکی از عاملان جنایت را شناسایی کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به دستگیری وی شدند.

متهم در جریان تحقیقات مقدماتی به شرکت درگیری مرگبار در پارک یاران اعتراف اما با تناقض‌گویی عنوان کرد که ضربه چاقو را همدستانش زده و خودش فقط با چوب مقتول را هدف ضرب‌وجرح قرار داده است که در بررسی‌ها مشخص شد او نیز چاقو داشته است.

گفت‌وگو با متهم

مقتول را می‌شناختی؟

ـ نه، به‌همراه دوستانم در پارک حضور داشتیم که ناگهان درگیری شکل گرفت.

درگیری سر چه‌موضوعی بود؟

ـ در پارک بودیم که ناگهان مقتول آمد و یک سیلی به صورت دوستم زدم. او که بسیار عصبانی بود با فحاشی از ما خواست که از پارک بیرون برویم.

بعد چه شد؟

ـ دوستم دقایقی بعد با تلفن‌همراهش از چند نفر کمک خواست و آنها نیز به پارک آمدند.

جنایت چگونه رخ داد؟

ـ هنگامی که افراد دیگر به پارک آمدند به مقتول حمله کردیم که متأسفانه او قربانی جنایت شد.

چه نقشی در این درگیری داشتی؟

ـ من فقط با چوب مقتول را هدف ضرب‌وجرح قرار دادم، بی‌گناه هستم و همدستانم با چاقو مرتکب قتل شدند.

پس از جنایت چه‌کار کردی؟

ـ مرد جوان غرق در خون شده بود، خیلی ترسیده بودم به همین خاطر خیلی زود از صحنه جرم پا به فرار گذاشتم اما چند روز پس از این جنایت، توسط پلیس دستگیر شدم.

متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات جهت دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =