اعلام زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: فراخوان جذب اعضای هیات علمی در نهایت مرداد یا شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح‌الله سهرابی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم درباره برگزاری زمان فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در سال ۱۴۰۳ و اینکه برگزاری این فراخوان با تأخیر مواجه شده است، گفت: فراخوان جذب اعضای هیأت علمی تأخیری نداشته، جذب اعضای هیأت علمی معمولاً هر سال در دو نوبت شهریورماه و بهمن ماه برگزار می‌شود منتهی مقدماتی دارد و اکنون نیز آماده بوده و منتظر هستیم تا یک هماهنگی با سازمان اداری استخدامی داشته باشیم.

وی افزود: در نهایت امیدواریم مرداد یا شهریورماه فراخوان جذب اعضای هیأت علمی برگزار شود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری فراخوان جذب اعضای هیأت علمی مشکلی نداشته و در این دوره ملاحظاتی برای تعیین سهمیه مطلوب برای هیأت علمی در هر کد رشته محل لحاظ شده است. در این فرایند درخواست بارگذاری اطلاعات مورد نیاز توسط دانشگاه‌ها تا اواخر خرداد ماه به طول انجامید. پس از آن بررسی اعتبار اطلاعات وارد شده و اعمال ملاحظاتی چون داشتن رشته، نسبت‌های استاد به دانشجو، نرخ بازنشستگی اساتید، برنامه راهبردی دانشگاه و آمایش آموزش عالی در دو هفته اخیر انجام گرفته است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: جذب اعضای هیأت علمی منطبق با آمایش آموزش عالی اعمال شده و همچنین هماهنگی بحث سهمیه‌ها با سازمان اداری استخدامی کشور را داریم که باید نهایی شود، با همه اینها امیدواریم فراخوان جذب دیرتر از سال گذشته برگزار نشود.

سهرابی تاکید کرد: از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار انجام شدنی بوده و ان شاالله فرایند اعلام و اجرای فراخوان با هماهنگی سایر واحدها و سازمانهای مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =