اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان در گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در گرگان خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیستم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است که این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حماسه نامگذاری شده است.

وی افزود: از ۱۶ تا ۲۲ تیر که هفته عفاف و حجاب نام گذاری شده است برنامه‌های مختلفی در گرگان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان مسئله حجاب و عفاف را یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز دانست و گفت: حفظ حجاب و عفاف در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به حجاب و عفاف بانوان ایران اسلامی است، افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلف و زیادی جهت تبیین و آگاه سازی ارزش عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفت.

علیخانی از برگزاری اجتماع دو هزار نفری عفاف و حجاب با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی در گرگان خبر داد و افزود: این برنامه در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۷ در پارک شهر گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت برگزاری رزمایش جامعه فاطمی در سطح پایگاه‌های شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان برپایی نمایشگاه یک حس خوب، برپایی موکب‌های فرهنگی حیا و عفاف، برپایی خیمه‌های زینبی، ایستگاه مشاوره، روایتگری قیام گوهرشاد از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان گرگان از دیگر برنامه‌های ایام هفته عفاف و حجاب دانست.

وی با اشاره به اینکه در بحث ترویج عفاف و حجاب ٢٨ دستگاه باید همکاری داشته باشند، گفت: موضوع فرهنگ خصوصاً فرهنگ عفاف و حجاب در بین دستگاه‌ها مظلوم واقع شده است که باید بیشتر از گذشته به آن توجه شود.

خبرنگار: رضوان سادات حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1236354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =