بایدن به کرونا مبتلا شد

کاخ سفید از ابتلای جو بایدن به کووید-۱۹ و لغو سخنرانی وی در لاس وگاس خبر داد و گفت که او در شرایط قرنطینه به سر خواهد برد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه‌های آمریکایی از ابتلای جو بایدن به بیماری کووید-۱۹ خبر دادند؛ بر این اساس سخنرانی انتخاباتی بایدن در لاس وگاس واقع در ایالت نوادا لغو شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش بایدن به سوءقصد به ترامپ

کاخ سفید نیز با تأیید این خبر مدعی شد که بایدن دچار عوارض خفیف از جمله آبریزش بینی، سرفه و خستگی عمومی شده است. به گفته کاخ سفید، جو بایدن به محل اقامت خود در ایالت «دلاور» بازخواهد گشت و در شرایط قرنطینه به وظایفش ادامه خواهد داد.

جو بایدن نیز به خبرنگاران گفته که حال او خوب است.

ابتلای بایدن به کرونا در شرایطی است که فشارها علیه وی از سوی دموکرات‌ها برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی روز به‌ روز بیشتر می‌شود؛ بسیاری از نمایندگان، حامیان مالی و اعضای حزب دموکرات با تأکید بر ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن خواستار جایگزینی فرد دیگری با وی برای رقابت با ترامپ شده‌اند.

در این راستا شبکه ای بی سی نیوز گزارش داد که «چاک شومر» رهبر اکثریت سنا در نشست روز شنبه گذشته به بایدن گفته است که بهتر است از رقابت‌های انتخاباتی کنار برود. چاک شومر پیش از این در اظهار نظر رسمی گفته بود که از بایدن حمایت می‌کند.

جو بایدن اما روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت که تنها در صورتی که پزشکان سلامتی ذهنی و جسمی وی را تأیید نکنند، حاضر است در خصوص ادامه حضور در رقابت‌ها تجدیدنظر بکند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =