شهرداران اعتبارات مصوب را در اسرع وقت جذب کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای محدود است، شهرداران در زمان مصوب اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنند، هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با شهرداران سراسر استان در خصوص جذب اعتبارات تخصیص یافته به شهرداری‌ها گفت: مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای محدود است، شهرداران در زمان مصوب اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنند، هیچ اعتباری نباید برگشت بخورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید افزود: در اوایل دولت، نرخ بیکاری ۱۴ الی ۱۵ درصد بوده است و اکنون بر اساس مرکز آمار ایران به ۸ درصد رسیده و خیلی از پروژه‌های نیمه‌تمام و کارخانه‌هایی که تولید آن‌ها متوقف شده بود، دوباره به خط تولید بازگشتند و اجرایی شدند.

غلامعلی حیدری اظهار داشت: شاخصه‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) درمورد شهید رئیسی بیان داشتند، خستگی‌ناپذیری، میدانی و جهادی بودن ایشان است که برای ما، به خصوص شهرداران که کارهای‌میدانی دارند، می‌تواند الگوی خوبی باشد.

این مقام استانی در خصوص حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: دشمن در صدد است تا فرصت‌ها به تهدید تبدیل شود، اما خوشبختانه مردم با حضور خود در روز انتخابات ریاست جمهوری به خصوص در دور دوم انتخابات که باشکوه‌تر از دور اول صورت گرفت، پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با سفرهای دولت، اعتبارات خوبی به استان تعلق گرفت و کمک‌های قابل ملاحظه‌ای به شهرداری‌ها داده شد که از جمله اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و تجهیزات مانند وسایل، ماشین آلات و قیر رایگان در اختیار قرار گرفت که شهرداری‌ها خود را بازسازی کردند.

حیدری همچنین افزود: طرح نهضت ملی مسکن، به صورت انبوه‌سازی در کل کشور صورت گرفته است و در استان ما نیز در سه شهر بروجن، شهرکرد و فرخشهر، این طرح انجام شده و باید در بقیه شهرهای چهارمحال و بختیاری نیز ادامه داشته باشد .

مسئول استانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نهضت آسفالت‌ریزی در چهارمحال و بختیاری باید تا هفته دولت صورت گیرد تا در محدوده جاده‌های استان، شاهد آسفالتی مناسب و گسترش جاده‌های چهاربانده و خوب باشیم.

وی گفت: کارگروه مدیریت پسماند باید در استان فعال شود؛ چون مسئله‌ای مهم در سطح استان است و همچنین باید جلسه‌ای در خصوص سازماندهی و جمع‌آوری سریع حیوانات بدون صاحب، ایجاد و اجرایی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: گلزارهای شهدا، مکان‌های مذهبی و فرهنگی مهمی هستند که می‌توان برای ترویج فرهنگ دینی صحیح و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده شوند که اعتبارات سفری خوبی برای این مکان‌های مقدس، در نظر گرفته شده که باید مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

خبرنگار: احمدرضا فضل‌اللهی

انتهای پیام/

کد خبر: 1237080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =