لزوم پیگیری سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی در استان

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردها و حجم عظیم خدمات سازمان تامین اجتماعی، گفت: مسئولیت ها در این مجموعه به واسطه قوانین غیرقابل انعطاف و مراجعین متعدد از قشر کم برخوردار سنگین‌تر شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، دیدار مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان با استاندار یزد؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار و گزارشی از عملکرد و خدمات مجموعه تامین اجتماعی استان یزد ارائه شد.

استاندار یزد در این دیدار، با قدردانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی به مردم در سه سال اخیر اظهار کرد: با تبیین عملکردها، دستاوردها و حجم عظیم خدمات سازمان تامین اجتماعی به مردم ارتباط این مجموعه با بدنه جامعه برقرار می‌شود.

مهران فاطمی گفت: دغدغه‌های مردم نسبت به تامین اجتماعی باید شنیده و حرف‌های سازمانی با ادبیات عامیانه منتقل شود.

وی در ادامه سازمان تامین اجتماعی را یکی از قانونمندترین مجموعه‌های اداری کشور دانست و تصریح کرد: وجود قوانین غیر قابل انعطاف و انتظارات زیاد مراجعین متعدد, باعث سنگین‌تر شدن حجم کار بخش درمان و بازنشستگی این مجموعه شده است.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: طبق حدیثی از امام حسین علیه السلام «حوائج و نیازهای مردم به سمت شما، از بزرگترین نعمت‌های الهی است که نباید از آن خسته و ملول شد».

وی از یزد به عنوان استان منحصر به فرد از نظر میزان مراجعه کنندگان به سازمان تامین اجتماعی نام برد و افزود: به دلیل قرارگیری یزد در بین استان‌های برخوردار، مجموعه تامین اجتماعی کشور سرمایه‌گذاری لازم را در این منطقه انجام نداده که باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

فاطمی همچنین به پروژه‌های نیمه تمام متعدد در حوزه درمان استان یزد اشاره و عنوان کرد: به عنوان مثال با توجه به پیشرفت فیزیکی بسیار بالای بیمارستان فوق تخصصی سرطان یزد، این پروژه در دولت جدید نیز با قدرت پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط بسیار دشواری آغاز به کار کرد، گفت: علاوه بر روزانه ۷۰۰ فوتی ناشی از بیماری کرونا، جنگ اوکراین و روسیه نیز باعث افزایش قیمت مواد غذایی در جهان و کشور شد.

استاندار یزد با اشاره به وقوع سه سیل خسارت بار با دوره بازگشت ۵۰۰ ساله در استان و نیز خروج قطار یزد مشهد از ریل یادآور شد: همچنین حواشی حذف ارز ترجیحی، تورم ۵۷ درصدی، ناترازی انرژی، چهار ماه اغتشاشات و در نهایت سقوط بالگرد رئیس جمهور شرایط بسیار دشواری را برای دولت ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه معمولاً فرایند پیگیری و اجرای انتخابات در کشور طی یک سال انجام می‌شود، گفت: با این وجود دولت سیزدهم ۵۰ روز پس از فارغ شدن از انتخابات سنگین مجلس شورای اسلامی مجدداً وارد پروسه انتخابات ریاست جمهوری شد.

فاطمی در پایان با بیان اینکه اقدامات و دستاوردهای دولت باید با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر استان برای جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: هرچند مشارکت بسیار بالای مردم استان در انتخابات نشان دهنده قدرشناسی آنان از تلاش‌های مسئولان علی رغم برخی گلایه‌مندی‌ها است.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =