پایگاه خبری انتخاب مجرم شناخته شد

اعضای هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب را مجرم دانستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اعضای هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مدیرمسئول پایگاه خبری انتخاب را مجرم دانستند. اکبر نصراللهی؛ سخنگوی هیئت منصفه اظهار کرد: اتهامات علی م مرادی، "نقض مفاد ۲۹۸ و ۵۷۱ مصوبات شورای عالی امنیت ملی" و انتشار مطالب خارج از حدود مطبوعات (بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات) در ویدئوی و گزارشی با عنوان "حراج برند ایران / سیاست خارجی ایران چرا اینقدر تضعیف شده است؟، است.

بیشتر بخوانید:

محمد مهاجر مجرم شناخته شد

وی افزود: برخی اعضای هیئت منصفه با تاکید بر اهمیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و تحلیل وقایع، بر ضرورت اجرای قوانین از جمله مصوبات شورای عالی امنیت ملی تاکید و تصریح کردند صرف‌نظر از درست یا نادرست بودن مطالب منتشر شده در ویدئوی انتخاب، مغایر با قوانین و مصوبات دانستند.

نصراللهی گفت: حکم داد ریاست قاضی کاشانکی بدون حضور متهم در شعبه سوم دادگاه کیفری یک برگزار شد که هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی وی را به اتفاق آرا مجرم دانست و مستحق تخفیف ندانست.

رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های آقای علی م مرادی مدیرمسئول انتخاب که به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =