خیز پاری‌سن‌ژرمن برای جذب سانچو

هافبک انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ جیدون سانچو که فصل گذشته به دلیل سرد شدن رابطه‌اش با اریک تن‌هاخ در نهایت در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با قرارداد قرضی ۶ ماهه به بوروسیا دورتموند پیوست، با شروع تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد به تمرینات این تیم بارگشته است. تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد چند روز پیش در گفت‌وگو با یک رسانه هلندی با اشاره به اینکه اختلافات بین او و سانچو حل شده، گفته بود که باشگاه منچستریونایتد نیاز به بازیکنان خوب دارد و این هافبک انگلیسی هم بازیکن بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حالا پایگاه خبری «فوت مرکاتو» خبر می‌دهد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن جیدون سانچو به منچستریونایتد ارائه داده است. طبق این گزارش؛ این باشگاه متمول پاریسی در آستانه رسیدن به توافق شخصی با این هافبک انگلیسی است و او از پروژه PSG به وجد آمده است.

حالا باید دید که آیا منچستریونایتد حاضر به فروش سانچوی ۲۴ ساله است یا خیر و اگر موافق این انتقال است چه رقمی را برای فروش او در نظر خواهد داشت. این هافبک انگلیسی تاکنون در ۸۲ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار ۱۲ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

سانچو که دو سال دیگر با منچستریونایتد قراراد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۳۰ میلیون یورو تخمین زده شده است، فصل گذشته با بوروسیا دورتموند تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت، اما در نهایت قهرمانی را به رئال مادرید واگذار کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =