۹۰۰ نفر دانش‌آموز و مربی در المپیاد ورزشی به مرحله نهایی رسیدند

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) کشور گفت: مجموع ۹۰۰ نفر دانش‌آموز و مربی در در جشنواره ورزشی به مرحله نهایی رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، الهام یاوری، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان(سمپاد) کشور بیان کرد: سمپاد تلاش زیادی در برگزاری جشنواره‌هایی در راستای درگیر شدن دانش آموزان در همه عرصه‌ها انجام می‌دهد که بتواند تجربه‌های متنوع و قدرتمند به آن‌ها بدهد و فضایی را فراهم آورد که فرصت یادگیری همه عرصه‌ها را داشته باشند.

وی افزود: در ساحت ورزشی، ما امروز شاهد افتتاح المپیاد ورزشی پسران مدارس سمپاد کشور هستیم که در مجموع حدود ۹۰۰ نفر دانش آموز و مربی در این فضا به مرحله نهایی رسیدند.

یاوری با اشاره به متنوع بودن برنامه‌ها در دیگر حوزه‌ها گفت: در فصل تابستان امسال در فضای هنری، جشنواره‌ای در استان شیراز، در فضای ادبی، جشنواره ادبی فردوسی با محوریت عرق ملی در تهران و در عرصه قرآنی هم کنگره ملی قرآن در تبریز برگزار و پس از هرکدام، اختتامیه داریم.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور(سمپاد) تصریح کرد: مجموع این برنامه‌ها و فوق برنامه‌ها که به صورت داوطلبانه هستند، ۱۱۰ هزار نفر مشارکت داشته‌اند که معادل حدود ۱۱۰ درصد گروه مخاطب ما یعنی به طور متوسط هر دانش آموز بیشتر از یک برنامه را شرکت کرده است.

خبرنگار: احمدرضا فضل‌اللهی

انتهای پیام/

کد خبر: 1237550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =