انبار ۱۰ میلیاردی بادام‌های قاچاق در شهرری کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق از انباری در شهرری خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودوری حامل کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی در حال انتقال به انباری در شهرری است.

بیشتر بخوانید:

واکاوی جنایت هولناک پادکستر ایرانی / راز چرایی قتل همسر که به گور برده شد

وی ادامه ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی نیز مشخص شد که کالای خارجی قاچاق در حال انتقال از جنوب کشور به این مکان است تا در فرصتی مناسب در بازار توزیع شود.

افشاری با بیان اینکه به سرعت هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای مربوطه اخذ شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد، محل یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. همچنین در جریان بررسی بیشتر مشاهده شد که مقادیری کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو شده که با انجام استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و این اقلام فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی انجام شده تعداد ۳۹ کیسه ۴۵ کیلوگرمی معادل ۱۷۵۵ کیلوگرم مغز بادام درختی محصول کشور چین از محل کشف شد. کارشناسان ارزش اقلام قاچاق کشف شده را دستکم ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

وی در پایان گفت:‌ در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =