جریمه ۲ میلیارد تومانی ساکت و مربی استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آرای جدید صادره توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

رفتار توهین آمیز استقلال با لوگوی پرسپولیس! + عکس

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل مصاحبه بعد از بازی دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان و بیان مطالبی غیر فنی علیه ارکان فدراسیون فوتبال در منجر به نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با اصلاح هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال کشور که مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت آقای مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم استقلال تهران مبنی بر اظهارات توهین آمیز نسبت به باشگاه پرسپولیس قبل از شروع مسابقه بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقای حمیدرضا رجبی مربی تیم باشگاه استقلال به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل مصاحبه و بیان مطالب غیر فنی علیه باشگاه پرسپولیس و ارکان فدراسیون فوتبال در نتیجه نقض ماه ۷۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با اصلاح هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال کشور که مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =